Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
Ik ben alle topics nog aan het doorworstelen na mijn vakantie en sta zelf al maanden op de wachtlijst voor een broertje voor Tobias, zie ik ineens hier allemaal puppenspul van Angelique voorbij komen! :-* :D :smitten: En ik had mezelf zo goed in de hand qua hormonen en zo! :throw:
Door smulpaap
Angelique schreef:Jawel hoor...aan de tafel chatten over de pupjes :biggrin2:

Selfie :biggrin2:

Afbeelding
Oh die is wel heel erg leuk zeg :-* :-*
Door Lizzy
Angelique schreef:Ja kan ik wel, tis frau Plat ook een keer gelukt bij haarzelf ::) :biggrin2:

Afbeelding
Ja ja ja, dat was een blonT actie... En dat was je in vertrouwen verteld he >:( ::) ;D

Ik wil nu wel ff op jou oefenen ;D ;D ;D

Scheer je wel met veel te leuke foto's! Zeg, jij hebt de rode lamp dus weer aan? Geen vloerverwarming, gewoon een rooie lamp? Bevalt dat een beetje?
Door Angelique
:P :biggrin2:

De lamp bevalt prima. Die hangt op een hoogte dat Kat er goed onderdoor kan en er zit een dimmer op zodat ik daarmee de lamp net een tandje hoger of lager kan zetten. Ze kunnen kiezen uit..onder de lamp, er net naast, of volledig naast.
Door Kaio
:smitten:
Och hun oogjes gaan bijna open he? En daarna gaan ze de kist onveilig maken, wordt alleen maar leuker :D

zie ik nou leuk behangetje in de puppiewoning :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door