Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Hope schreef:Harry Potter and the cursed child.
Raar geschreven omdat het eigenlijk een toneelscript is. Ik weet nog niet wat ik hier van vind. Of het nu leuk is, zo'n achtste verhaal, of dat het "de magie" van de serie onderuit haalt.
Ik stond op het punt om hem te kopen maar na het inkijkexemplaas besloten niet te doen. Idd dat scriptlezen lijkt me eigenlijk niks...
Door hannabelgje
Hope schreef:Harry Potter and the cursed child.
Raar geschreven omdat het eigenlijk een toneelscript is. Ik weet nog niet wat ik hier van vind. Of het nu leuk is, zo'n achtste verhaal, of dat het "de magie" van de serie onderuit haalt.
Ik heb al een waarschuwing gehad om het niet te lezen. Het haalt heel je Harry Potter gevoel onderuit. Ik lees het dus maar niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Hope
hannabelgje schreef:Ik heb al een waarschuwing gehad om het niet te lezen. Het haalt heel je Harry Potter gevoel onderuit. Ik lees het dus maar niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Mwa, ik beoordeel het wel zelf haha. Maar vooralsnog vind ik het niks.
Het is gewoon geen Rowling boek.
Door Borke
Ligaa schreef:Waar ging het mis? :/
Ik krjg ze niet in Kobo geopend. Je kan de otie wel kiezen, maar hij 'pakt' het niet.
Door Diego
Ik ben gisteren begonnen in ' Dokter Pol' .
Kijk ook altijd op tv naar hem. Hij komt ook uit Drenthe en woonde bij ons in de buurt ( maar toen was ik nog niet geboren).
Vind het een bijzonder leuk en lekker leesbaar boek.
Door Borke
Diego schreef:Ik ben gisteren begonnen in ' Dokter Pol' .
Kijk ook altijd op tv naar hem. Hij komt ook uit Drenthe en woonde bij ons in de buurt ( maar toen was ik nog niet geboren).
Vind het een bijzonder leuk en lekker leesbaar boek.
Wat grappig! Ik dacht dat het een Amerikaan was, dat is hij ongtwijfeld nu ook. Ik wist alleen niet dat hij hier vandaan komt?
Waar gaat het boek over?
Door Ligaa
Borke schreef:Ik krjg ze niet in Kobo geopend. Je kan de otie wel kiezen, maar hij 'pakt' het niet.
Kon je ze wel openen als e-pub bestanden en zijn dat dezelfde bestandstypen als de rest van je boeken? Ik heb geen Kobo dus misschien vraagt hij een ander bestandstype?
Door Diego
Borke schreef:Wat grappig! Ik dacht dat het een Amerikaan was, dat is hij ongtwijfeld nu ook. Ik wist alleen niet dat hij hier vandaan komt?
Waar gaat het boek over?
Het gaat over al zijn avonturen die hij als veearts beleefd. Levendig geschreven. ( net zoals de tv serie eigenlijk)
Hij is met een Amerikaanse vrouw getrouwd die hij heeft ontmoet toen hij voor zijn opleiding tot dierenarts een uitwisseling van studenten had destijds en naar Amerika ging. Hij logeerde bij dit gezin en werd verliefd op de dochter. En is toen later met haar getrouwd en geëmigreerd.
Door Borke
Ligaa schreef:Kon je ze wel openen als e-pub bestanden en zijn dat dezelfde bestandstypen als de rest van je boeken? Ik heb geen Kobo dus misschien vraagt hij een ander bestandstype?
Ik kan ze wel oonenen in Ibooks van mijn Ipad.
Daar heb ik ze nu allemaal in opgeslagen. Ik lees nu die labyrint serie en als ik die uit heb, dan ga ik er nog eens goed op studeren, want het lijken mij geweldige boeken. Volgens mij moet het namelijk wel kunnen...

Hoe dan ook zal ik ze lezen, desnoods op mijn IPad, dat leest alleen minder fijn buiten dan die Ereader.
Door -Annemarie-
Borke schreef:Grappig dat boek 'salad in a jar' :biggrin2:

Wij lunchen zo ongeveer de helft van de tijd met salades. Van huis uit werkend, gaat dat gemakkelijk. Salades meenemen vind ik vaak niet zo'n succes. Ik ben benieuwd hoe dit je bevalt?
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar veel op het werk geluncht, dan is het ideaal om zo een salade mee te nemen. Je begint met het vocht onderin, en daarna de harde ingrediënten, en dan opbouwen naar boven met zachter en sla etc. Even omschudden voor gebruik, echt superhandig. :)
Hier staan weer leuke nieuwe recepten in. Ik merk dat ik toch snel blijf hangen bij de dingen die ik al eerder gemaakt heb.
Thuis lunchen is natuurlijk helemaal fijn! :)
Door Siberienne
Tanna schreef:Ik kan de laatste jaren niet meer zo gemakkelijk lezen - best raar, want mijn vak was voorlezen - maar ik heb me weer eens gestort op de trilogie van Vlimmen. Behalve dat het leuke boeken zijn is het ook interessant om te lezen over de dierenartspraktijk en het katholicisme in de vorige eeuw. Ik heb er weer van gesmuld.

Wat grappig, die heb ik vroeger gelezen maar ik was ze vergeten! Toch de boekenkast bij mijn ouders weer eens plunderen ;)

Gisteren begonnen in 'The Rosie Project' en wat een hilarisch boek. Schrijver Graeme Simsion.
Door M@rina
Siberienne schreef:Wat grappig, die heb ik vroeger gelezen maar ik was ze vergeten! Toch de boekenkast bij mijn ouders weer eens plunderen ;)

Gisteren begonnen in 'The Rosie Project' en wat een hilarisch boek. Schrijver Graeme Simsion.

Ow ja geweldig boek, het vervolg ook! Het Rosie Effect.
Door Hope
Ik heb de Harry Potter uit.

Na de eerste hoofdstukken raakte ik prima gewend aan het scriptlezen en begon ik het eigenlijk zelfs wel leuk te vinden. Het geeft veel ruimte voor verbeelding. Plaatsen en personen "kende" ik al dus veel beschrijving heb je daarvoor niet nodig.

Het is een leuk verhaal dat verder niets toevoegd of afdoet aan de eerste serie. Het staat er niet los van maar eigenlijk ook weer wel. Het voegt in die zin weinig toe. Ik vond het een leuk boek, las snel weg, en ik vond het een verhaal met leuke wendingen. Het einde is wat voorspelbaar maar niet dusdanig dat ik verder lezen niet meer de moeite vond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door