Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Hier is het dan maatje 27 of 34. Of gewoon een vuist ::)
Angelique schreef:

Die hadden die muis natuurlijk al moeten snaaien voordat die ook maar naar binnen wilde :biggrin2:
Die hebben een dagtaak aan al dat muizenspul wat buiten rondloopt :biggrin2:

Maar voor binnen hebben we dus nu de Atz 1.0 mice-exterminator :cool:
Door Pauline
Heerlijk gewandeld met mijn 3 favoriete mannen. Joris achter de kikkers aan in de poel, midden in de blubber..... Joep uiteraard in het trekkerspoor en toen ik hem wilde "redden" stond ik tot mijn enkels in de modder. Gelukkig kon Eddie mij redden. Verder bloeide de heide en was het heerlijk weer. Als toetje samen gegeten bij het Indiaase restaurant, het was een dag met een gouden randje.

Afbeelding
Door eelke
Ik krijg steeds melding dat er een onbekende beweging is gedetecteerd op de nieuwe ip camera, maar dan ben ik er dus zelf langs gelopen...weet nog niet hoe ik dat uit moet zetten :P
Door koekje
Vannacht/vanochtend was er hier vlak boven heel hard onweer. Er zat ineens een hond op de overloop :o
De logeerhond kan helemaal geen trap lopen en kon dus ook niet meer naar beneden. Ons trapgat is te smal voor meneer om een panische hond te dragen en voor mij is logeerhond te zwaar om te tillen. Katten over de zeik vanwege onweer en hond die boven zat. Sien is een uur onbereikbaar met vacht als ragebol aan het grommen geweest.
Vera heeft als een roosje geslapen.
Door frodo quin
koekje schreef:Vannacht/vanochtend was er hier vlak boven heel hard onweer. Er zat ineens een hond op de overloop :o
De logeerhond kan helemaal geen trap lopen en kon dus ook niet meer naar beneden. Ons trapgat is te smal voor meneer om een panische hond te dragen en voor mij is logeerhond te zwaar om te tillen. Katten over de zeik vanwege onweer en hond die boven zat. Sien is een uur onbereikbaar met vacht als ragebol aan het grommen geweest.
Vera heeft als een roosje geslapen.
Toch nog iemand die geslapen heeft :) ze was blijkbaar wel de enige.
Door frodo quin
eelke schreef:Ja ging hard he? Ik lag te bibberen op t logeer matrasje en Joep en Gijs sliepen er gewoon door heen. Gijs sliep toen t best van de hele nacht!
Ga jij bij de honden slapen omdat je bang bent van het onweer?
Door - pien -
eelke schreef: Haha ja je zou het bijna denken he!
;D ;D ;D

Het onweerde hier ook...lekker-slapen-maar-niet-heus met een bibberende Joep in bed. Rocco mocht ook op bed en snurkte overal doorheen ::)
Ik vind onweer altijd geweldig, zeker als ik lekker in bed lig...jammer dat het slaap kost, zeker als je er weer op tijd uit moet ::)

Zit ik gewoon een uur te vroeg klaar :crazy2: voor de belafspraak hoe alles gegaan is na m'n staaroperatie gisteren ::)
Had ik maar in m'n agenda moeten kijken gisteren ipv er stellig van uitgaan dat ik het uit mijn hoofd goed weet :nono2:

@Pauline: wat een leuke foto's en heerlijke dag voor jullie!

Beterschap voor de zieke mens en dier en knuffels voor wie het kan gebruiken :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door