Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef:5 pupsDat deed je gewoon expres he
3 teef
2 reu
Martine-Tom schreef:Dat deed je gewoon expres he![]()
Tsss
Charlie Angel schreef:Ik denk dat we dit toch echt wel een Lique-momentje kunnen noemen hoor. Heeft ze d'r ook 1![]()
![]()
![]()
Dat was een heel duidelijk Eelke momentje!
Angelique schreef:Zo, de kinders zijn officieel aangegevenJa, goed toch! Zo harken ze lekker wat binnen! En kunnen ze uitleggen waarom dat is, dat je een boete moet betalen voor het niet lid zijn van een RV? Wat maakt dat voor hun 1 kont uit?Tis toch wat, €131,- boete voor het niet lid zijn van de kantklosklup..uhhh rasvereniging.
Angelique schreef:Kat is slimmer dan slim. Zoals ik bij eerdere nesten gehad heb en nu ook weer, dat die pups die dikke tieten vooraan niet bliefen. Met minder pups dan tepels dan toch kans op mastitis dus even opletten.Mooi is dat ... moederinstinct
De 2de dag na de geboorte ging ze ze al een aantal keren zittend voeden. Iets wat ik meestal pas zie als de pups wat ouder zijn.
Maar hé, dikke tepels leeg! Doordat ze zit zijn die veelvraatjes verplicht die grote tieten te pakken, de rest kunnen ze nog niet bij nuProbleem opgelost.
Kim_S schreef: Ik denk dat we dit toch echt wel een Lique-momentje kunnen noemen hoor. Heeft ze d'r ook 1