Angelique schreef:Zo doen wij dat altijd. Heb er nu wel een 2ling inzitten, maar reu en teef, dus het formaat verschilt nogal.Vind het echt een goeie! Ik wil eigenlijk niet met bandjes werken dus hou deze zeker in gedachte!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Zo doen wij dat altijd. Heb er nu wel een 2ling inzitten, maar reu en teef, dus het formaat verschilt nogal.Vind het echt een goeie! Ik wil eigenlijk niet met bandjes werken dus hou deze zeker in gedachte!
MarijeEnBoomer schreef:Vind het echt een goeie! Ik wil eigenlijk niet met bandjes werken dus hou deze zeker in gedachte!
MarijeEnBoomer schreef:Vind het echt een goeie! Ik wil eigenlijk niet met bandjes werken dus hou deze zeker in gedachte!Moet je wel duidelijke markings hebben.
Angelique schreef:Deden we met de ratjes ook altijd. Die kun je geen gekleurde bandjes omdoen. Werkte perfect.
Zo doen wij dat altijd. Heb er nu wel een 2ling inzitten, maar reu en teef, dus het formaat verschilt nogal.
Angelique schreef:Moet je wel duidelijke markings hebben.Dacht ik ook al...
Angelique schreef:Moet je wel duidelijke markings hebben.Ik krijg maar 3 pups! 1 zwart oor links, 1 rechts en 1 zonder
MarijeEnBoomer schreef:Ik krijg maar 3 pups! 1 zwart oor links, 1 rechts en 1 zonderDan heb je geen plattegrondjes nodig, dat onthou je zo wel