Ik neem aan dat je wel weet dat je misselijk kunt worden van antibiotica he. Dus wellicht het plan van gemalen prak en eierschaal poeder nog wat langer door laten lopen tot na de kuur voordat je grote dieet veranderingen beslist.
Moderator: Lizzy
Kaela schreef:De kuur duurt nog t/m woensdag.
Vannacht ging heel redelijk. Hij lijkt vooral in de avond en eerste deel van de nacht last te hebben, maar gisteravond viel alles mee in verhouding tot twee nachten terug.
We hebben nu ons eigen gemalen prakje uit de diepvries gehaald en gaan dat vanaf vanavond proberen met de eischaal. Dan weten we volgende week genoeg om te beslissen of dat wat is, of dat we toch de gok moeten gaan nemen met een grote dieetverandering.
Kaela schreef: We hebben nu ons eigen gemalen prakje uit de diepvries gehaald en gaan dat vanaf vanavond proberen met de eischaal. Dan weten we volgende week genoeg om te beslissen of dat wat is, of dat we toch de gok moeten gaan nemen met een grote dieetverandering.Als Oscar idd zuivel mag dan kun je door die prak misschien een flinke eetlepel magere Hüttenkäse door. De Lidl is hier bij ons de enige die een magere variant heeft. Misschien dat dit toch iets doet voor zijn maag/misselijkheid. Of het moet zijn dat hij dit niet mag hebben?
eelke schreef:Kijk aan, dat klinkt in ieder geval wel als een plan, en dat is fijnJa maar qua eierschaal ben ik vooral benieuwd qua ontlasting. Het misselijk zijn zal inderdaad langer de tijd nodig hebben. Maar als het hem na 2 dagen dun door de broek loopt, is het hoe dan ook geen optie.
Ik neem aan dat je wel weet dat je misselijk kunt worden van antibiotica he. Dus wellicht het plan van gemalen prak en eierschaal poeder nog wat langer door laten lopen tot na de kuur voordat je grote dieet veranderingen beslist.
Kaela schreef:Ja maar qua eierschaal ben ik vooral benieuwd qua ontlasting. Het misselijk zijn zal inderdaad langer de tijd nodig hebben. Maar als het hem na 2 dagen dun door de broek loopt, is het hoe dan ook geen optie.
Oscar mag wel zuivel. In die zin, hij heeft het nooit structureel gehad, dus ik heb geen reden om het niet te geven. Ik kan alleen niet aan rauwe zuivel kopen, dus de tip van rauwe geitenmelk of yoghurt die ik wel eens voorbij zie komen had ik als onpraktische geparkeerd. Hutenkase is overal te koop, dat kan ik best proberen.
Hope schreef:Heb je deze site al eens gezien? http://www.voedingisgezondheid.nl/rauwe_melk.htmlNee, niets helaas. Allemaal minstens een half uur rijden.
Wellicht zit er iets in de buurt?
Hylos schreef:Deze zit in Jelsum https://www.biomelktap.nlWeet ik, dat is bij ons weggetje. Maar dat is koeienmelk (Oscar heeft wel een band met die koeien, misschien helpt dat
Kunnen we samen anders wel eens kijken?
Hylos schreef:Oh, weet ik veel.Je bent een schat. Iedereen die zo meedenkt en meeleeft. Echt, dat doet me enorm goed!![]()
Ik wil zo graag behulpzaam ziiiijn.
Kaela schreef:Weet ik, dat is bij ons weggetje. Maar dat is koeienmelk (Oscar heeft wel een band met die koeien, misschien helpt datKan je het niet invriezen dan?). En er wordt altijd geitenmelk aangeraden.
Maar dan nog. Verse melk kun je niet lang bewaren. Dan moet ik elke paar dagen langs die boerderij. Dat gaat het niet worden niet, als ik eerlijk ben.