Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Hartelijk gefeliciteerd met de kattekindertjes :D Ik ben erg benieuwd naar de rest van de puppen, maar die zijn natuurlijk net zo cute als het kleine frummeltje van de foto :smitten:
Door hannabelgje
Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat er weer 5 pups rondhuppelen euh liggen bij jullie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Charlie Angel
Ohhhh Lique daar zijn ze dan!! Wat is dit je toch gegund, puppengeluk in huize Lique!
Van harte gefeliciteerd met deze minikatjes!
Ik hoop dat je ons veel foto's gaat laten zien.

Hoe is het met de kersverse moeder?
Door Hanny
Gelukkig, alles goed gegaan..
Katja nam trouwens wel de tijd voor de vijf pupjes. Nou ja, ze zijn er en gezond.

Gefeliciteerd,
Hanny
Door Angelique
Hanny schreef:Gelukkig, alles goed gegaan..
Katja nam trouwens wel de tijd voor de vijf pupjes. Nou ja, ze zijn er en gezond.

Gefeliciteerd,
Hanny

Alleen de 2 reuen hebben 6 uur gekost, de rest werd er gewoon uitgeploept.
Door jasmijn
O wat leuk dat ze er al zijn, gefelisiteerd met de 5 kleinen katjes :biggrin2:

Was zijn zel lief en schattig :smitten: :smitten:
Door Angelique
Charlie Angel schreef:Ohhhh Lique daar zijn ze dan!! Wat is dit je toch gegund, puppengeluk in huize Lique!
Van harte gefeliciteerd met deze minikatjes! Afbeelding Afbeelding
Ik hoop dat je ons veel foto's gaat laten zien.

Hoe is het met de kersverse moeder?

Kat doet het goed. Is heelmaal flieft op haar pups. Is voor nu wel errg moe, maar dat trekt wel bij. Ze wil iig wel weer goed eten en daar ben ik natuurlijk blij mee. Ze had de laatste week van de dracht oer dag gemiddeld zo,n 200 gram gegeten. Hield niet over. Maar ook dat lijkt ze in te gaan halen. Ze is ook heel voorzichtig met de pups.
Had ik wel verwacht hoor, dat ze helemaal in haar element zou zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door