Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
Pucca's promise; the quest for longer lived dogs

Echt een aanrader! Ondanks dat we hier al veel info vinden over barf, titeren end toch ook veel interessante onderzoeken en eye openers in een mooi verhaal van de schrijver die op zoek gaat naar een fokker die aan al zijn voorwaarden voldoet ;) en de pup die die hij dan opvoed
Door M@rina
kira schreef:De Reiziger deel 3 uit, vanavond starten met deel 4 en deel 5 en 6 staan al te wachten…
Dan morgenavond naar de serie kijken op Belgie.
BP maakt me weer gek met iets nieuws - altijd dikke pret hier ;D

Ja hier ook door BP bij deze serie terecht gekomen. we mogen wel een korting gaan vragen haha..
zo benieuwd naar de TV serie.

Ik ben in deel 3 bezig en alle andere boeken heb ik inmiddels verzameld. Ik ben gaan lezen nadat ik de serie op Netflix heb gezien. Ik ben gek op Jamie......

Afbeelding

Zeg nou, zelf helemaal niet erg om naar te kijken toch? Aye
Door Siberienne
joel schreef:Pucca's promise; the quest for longer lived dogs

Echt een aanrader! Ondanks dat we hier al veel info vinden over barf, titeren end toch ook veel interessante onderzoeken en eye openers in een mooi verhaal van de schrijver die op zoek gaat naar een fokker die aan al zijn voorwaarden voldoet ;) en de pup die die hij dan opvoed

ja gaaf boek he? Merle's door vond ik ik ook leuk trouwens.
Alleen schrijf je het volgens mij met 2x een K: Pukka's promise? Voor wie het wil googlen.. De schrijver is Ted Kerasote. Zijn webzijde http://www.kerasote.com inclusief vele mooie hondenfoto's...

Hij heeft trouwens ook een mooi boek geschreven "Out there" over een kanotocht en het tijdperk van de digitale bereikbaarheid en hoe dat het outdoor bezig zijn veranderd.
Door Borke
Ligaa schreef:William Sarabande heeft een vergelijkbare serie die zich afspeelt in de ijstijd: https://nl.wikipedia.org/wiki/William_Sarabande

De eerste twee boeken vond ik mooi, en toen wilde ik eerst op zoek naar de overige delen dus nog niet uitgelezen.
Leuke tip, precies zoiets zoek ik.
Helaas is het niet als Ebook verkrijgbaar.
Tenminste niet in het Nederlands en dat is specifiek wat ik zoek.
Als je nog andere tips hebt, dan hou ik mij aanbevolen :biggrin2:
Door joel
Siberienne schreef:ja gaaf boek he? Merle's door vond ik ik ook leuk trouwens.
Alleen schrijf je het volgens mij met 2x een K: Pukka's promise? Voor wie het wil googlen.. De schrijver is Ted Kerasote. Zijn webzijde http://www.kerasote.com inclusief vele mooie hondenfoto's...

Hij heeft trouwens ook een mooi boek geschreven "Out there" over een kanotocht en het tijdperk van de digitale bereikbaarheid en hoe dat het outdoor bezig zijn veranderd.
Ehhh ja klopt! :biggrin2:
Door Shanti en co
Het blijft een leuk topic. :D
Al mag ik van mezelf de titels niet opzoeken want ik heb nog meerdere boeken liggen die ik nog niet gelezen heb of waar ik wel in begonnen ben maar die ik nog niet uitgelezen heb. :P
Wanneer ik die uit heb ga ik weer wat nieuwe titels opzoeken.

Op aanraden van bp en omdat ik de tv-serie leuk vond ben ik begonnen in Outlander maar na een paar uur lezen had ik er wel genoeg van en ben bij deel 5, Lallybroch, gestopt. Tot nu toe heb ik me er niet meer toe kunnen zetten verder te lezen. Bij andere boeken waar ik de film/serie al van gezien had (of de boeken al eerder gelezen had) vond ik dat nooit een probleem met lezen maar bij Outlander vind ik het boek doordat ik al ongeveer weet wat er gaat gebeuren niet zo interessant.

Ondertussen ben ik al weer meerdere boeken (series ::) ) verder. Gister heb ik Inheritance uitgelezen. In 6 dagen heb ik de hele serie van 4 boeken met 400-900blz gelezen, oeps. Tussen het lezen door heb ik zelfs nog geslapen, rijles gehad en geverfd. :cool:

Nu ga ik denk ik weer verder met het 3de deel van A Song of Ice and Fire, A Storm of Swords. Ik vind het hele goede boeken maar ze lezen wel wat moeilijk soms en ik moet er echt de tijd voor nemen en weer goed in het boek komen.

Ook wil ik heel graag het nieuwe Harry Potter boek, maar op het moment mag ik niks van mezelf kopen. :(
Door Elvira
Borke schreef:Leuke tip, precies zoiets zoek ik.
Helaas is het niet als Ebook verkrijgbaar.
Tenminste niet in het Nederlands en dat is specifiek wat ik zoek.
Als je nog andere tips hebt, dan hou ik mij aanbevolen :biggrin2:
Ik heb ze als ebook gevonden (na aanleiding van dit topic)
Door Borke
Elvira schreef:Ik heb ze als ebook gevonden (na aanleiding van dit topic)
Een Nederlandstalig Ebook?
Dan ben ik heel geinteresseerd waar je het gevonden hebt?
Door Ligaa
Oh dat is jammer, dat ze er niet als e-book zijn. Ik heb ze zelf wel als e-book geloof ik, een aantal maar ik weet niet of ze werken. Ze doen het nog wel eens niet. Op mijn computer doen ze het wel. :P Je mag me wel een pb-tje sturen dan kijk ik even voor je en kan ik ze je wel sturen.
Door pluk
M@rina schreef:

Ik ben in deel 3 bezig en alle andere boeken heb ik inmiddels verzameld. Ik ben gaan lezen nadat ik de serie op Netflix heb gezien. Ik ben gek op Jamie......

Afbeelding

Zeg nou, zelf helemaal niet erg om naar te kijken toch? Aye
Mijn dank is groot!!! Nu kom ik met tapatalk elke keer deze foto tegen Afbeelding
Door M@rina
pluk schreef:Mijn dank is groot!!! Nu kom ik met tapatalk elke keer deze foto tegen Afbeelding
hannabelgje schreef:Ja ik ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Er zijn ergere dingen.... toch??? ik vind het een heel smakelijk hapje en je leest de boeken met nog meer plezier....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door