Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
;D

Zo'n kiezelvlioer zat ik hier ook aan te denken. Met coating uiteraard. Denk dat die kwaliteit wel belangrijk is. En zo'n patroon als constance lijkt me wel fijn :biggrin2: Het lijkt me ruwer dan tegelvloer, zeker als ik zie dat ze hier wel een wegglijden over de tegels met opstaan, en met name dat het voor Kaio zwaar is.

Over Kaio gesproken, maak me best wel zorgen. Harder hijgen doet ie al langer ( hart longen zijn gechecked) , maar nu na een paar honderd meter klinkt het echt niet fijn en gaat hij ook liggen :-\
En hij wil zo graag mee :'(
Vrees ook voor vernauwing luchtpijp. Of het lopen an sich is tegenwoordig al zwaar voor hem?
Volgende week maar met mobiel van ml filmen en mee naar de DA nemen.
Door Els&Flow
constance.blokzijl schreef:Oh echt? Wij hebben al 5 jaar zo'n vloer op het oog, vrienden van ons hebben hem nu 3 jaar en die zijn er echt super tevreden over!
Nu moet ik zeggen, hier vlakbij in Wezep zit het nieuwe stenen tijdperk en zij hebben hun eigen recept voor een sandstone vloer, daar komen alle vloeren vandaan die wij kennen en zien en iedereen is er erg tevreden over.
Wezep.. niet geboren wel getogen. :smitten:

Afijn, wij wilden in eerste instantie ook zo'n sandstone vloer maar omdat we heel graag vloerverwarming eronder wilden zijn we ons wat meer gaan verdiepen. Als er iets is met je leidingen moet de hele vloer eruit worden gehakt, dat weerhield ons er hoofdzakelijk van. Ik vind het nog altijd prachtige vloeren.
Door jasmijn
Dingen gedaan en niet over mijn grenzen gegaan :cool:

Wc geschrobd, bacilicum plantjes naar buiten gedaan en verschrikkelijk stinkend zelfgemaakt voeding gegeven ( daarom ook naar buiten geschopt :P :biggrin2: ) vensterbank en raam schoongemaakt, heel veel vliegen vermoord :naughty:, leeg bloempot met onkruid er in gewied en gezaaid met bloemen mix en keuken opgeruimd en schoongemaakt.

En nu is het nog niet op maar wel klaar want anders ga ik weer over mijn grezen heen en dat moeten we niet hebben ;) :biggrin2:
Door Els&Flow
Gisteren mee geweest met een vrijgezellenfeestje van een vriendinnetje. Compleet in het kwadraat over mijn eigen grenzen heen gegaan, en vandaag dus afgedraaid en gesloopt. Ik voorzie een Netflix dagje met theetjes en hondjes op de bank. Ik ben gewoon het allerliefste thuis ipv in een luidruchtige, volle, drukke bar. :-[
Door cj
Els&Flow schreef:Gisteren mee geweest met een vrijgezellenfeestje van een vriendinnetje. Compleet in het kwadraat over mijn eigen grenzen heen gegaan, en vandaag dus afgedraaid en gesloopt. Ik voorzie een Netflix dagje met theetjes en hondjes op de bank. Ik ben gewoon het allerliefste thuis ipv in een luidruchtige, volle, drukke bar. :-[
Ik voel me altijd zo'n muts om dat te zeggen, maar ik ben ook het liefst thuis.
En morgen krijg ik de sleutel van mijn eigen huis. YIPPIE!
Saskia
Door Pauline
Geweldig Sas!!! Ik hoop dat je daar je geluk weer vindt. :-*

Hahahaha ik voel mezelf helemaal geen muts als ik het zeg, ik haat het om 's avonds weg te gaan. Voor mij geen drukke, rumoerige, volle ruimtes. Ik blijf wel thuis!
Charlie Angel schreef:Een flinke dag ziekenhuis achter de rug, nu gaan nadenken over de te maken beslissingen.
Verder een verwijzing naar de pijnpoli, dus dat is afwachten.

Klinkt niet echt als een gezellig dagje :(
Door hannabelgje
Ik had behoefte aan frisse lucht dus ik ben gaan fietsen om pokemon te vangen en ballen te verzamelen. In de regen. Bij een pokestop mensen tegengekomen die een lokmiddel hadden aangezet en gezellig een half uurtje blijven kletsen. Leuk spel

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaela
Ronald schreef:Sterkte Angelique! Klinkt niet echt fijn... :-*

Gisteravond aan het sporten geweest. Jawel. Ronald doet aan training. Op een sportschool. Met een coach. En het werkt!
Echt wel heel goed bezig! Gaaf gevoel he, als het eerste resultaat zichtbaar wordt! Trots op jou!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door