Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Gefeliciteerd Mowgli!Ha stond ik vanmorgen net bij de toychamp te kijken bij de ballenbakballen! Ik weet echt niet meer wat ze moesten kosten, wel dusdanig weinig dat ik het interessant vond voor de hondjes maar nog niet goed wist waar ik ze in moest doen
*mazzeltje*. Sta ik bij de stort rotzooi te dumpen, komt er een ouder echtpaar aanlopen met zo,n kikkerballenbak. Dus ik maar vriendelijk gevraagd of ik 'm aan mocht pakkennu alleen even schoonmaken en ballen scoren
constance.blokzijl schreef:Ha stond ik vanmorgen net bij de toychamp te kijken bij de ballenbakballen! Ik weet echt niet meer wat ze moesten kosten, wel dusdanig weinig dat ik het interessant vond voor de hondjes maar nog niet goed wist waar ik ze in moest doen
Angelique schreef:Weet je wat veel erger is; 3 jaar gelden zijn vrienden van ons gaan trouwen, wij hebben hun sleutel van het huis en hebben daar 10.000 ballenbakballen in huis gegooid.... En ik heb noooooit bedacht om wat te houden voor de honden. Manlief is stad en land doorgecrossed om ze te halen en we hebben ook alles weer verkocht, zo kostte het geintje ook niets.....
Ik vind ze dus wat tegenvallen. Is het ook zo dat 50 ballen niks is, en 100 ook nog steeds niks. Daarbij zijn ze vlot hemelen, dus voor een beetje pret mag je minstens 300 ballen aanschaffen. Nu staan er wel wat op mp, maar allemaal ver weg en "alleen ophalen".
Angelique schreef:Ik vind ze dus wat tegenvallen. Is het ook zo dat 50 ballen niks is, en 100 ook nog steeds niks. Daarbij zijn ze vlot hemelen, dus voor een beetje pret mag je minstens 300 ballen aanschaffen. Nu staan er wel wat op mp, maar allemaal ver weg en "alleen ophalen".Hoor ik daar iemand lease-auto zeggen?
Kim_S schreef:Hoor ik daar iemand lease-auto zeggen?![]()
Ik wil ook wel ballen als ze niet zo duur zijn. Kan wel een lijntje rijden
Angelique schreef:Een ballenlijntjeGeen 300 km enkele reis hèik zal mp eens met leaseautoogen gaan bekijken
Kim_S schreef:Geen 300 km enkele reis hè![]()
Angelique schreef:Nee joh gekLijkt me prima![]()
Zouden dit er genoeg zijn![]()
http://link.marktplaats.nl/m1072017715
Kim_S schreef: Lijkt me primaIn een kussensloop op 30 graden zonder centrifuge, en voila, schone ballenbakballen. Geldt ook voor LEGO, duplo en dat soort spul![]()
Alleen dat schoonmaken![]()
constance.blokzijl schreef:In een kussensloop op 30 graden zonder centrifuge, en voila, schone ballenbakballen. Geldt ook voor LEGO, duplo en dat soort spul
Kim_S schreef:Ik moet eerst weten wat ze kosten. Hoeveel zou jij er willen?![]()
Bestel maar Lique
Angelique schreef:Ik moet eerst weten wat ze kosten. Hoeveel zou jij er willen?Geen ideeee. Ligt eraan wat ze kosten idd. Voor weinig haal ik ze gewoon allemaal op (mits het in de auto past). Ligt bij ons allebei niet in de weg hè