KVV zonder bot

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: KVV zonder bot

shaktipuck
1-ster
1-ster

Bericht door shaktipuck »

Ik ben op het moment heel tevreden met farmfood, ontlasting ziet prima uit en ze lusten het tot nu toe! Maar naar de penskuur ga ik ook weer andere kvv proberen! Welke zaden en pitten gebruik je? Ik kook elke dag groenten, want rauw lusten ze het hier niet zoals broccoli, wortelen, sperziebohnen en spruitjes en meng het dan door het kvv
shaktipuck
1-ster
1-ster

Bedankt allemaal voor jullie tips! Nog een vraagje. Heeft iemand ervaring met Haaks barf? Zover ik gezien heb, zit daar ook maar 15 % bot in.
san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

Dat is van de zelfde maker als shaweca. Mooi spul

Sent from my iPhone using Tapatalk
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Je kan het ook andersom doen... een goede kvv voeren bij elke maaltijd iets erbij doen zonder bot, dus mooi spiervlees met wat orgaan. Dan kom je per maaltijd ook uit op een lager percentage bot en heb je wel zicht op de kwaliteit die je voert !
shaktipuck
1-ster
1-ster

Darf eco is hier in de beurt {Helmond} niet aan te komen, behalve in Leende bij Lupa! Ik zit nu te twijfelen tussen Alaska en Haaks barf. Deze twee zijn hier in de beurt makkelijk te kopen bij Jumper. Hebben jullie ervaring met deze twee producten ? Alaska heb ik nu geprobeerd, het was vrij "waterig" vond ik. Haaks Barf ken ik nog niet.
Truida
3-sterren
3-sterren

Bericht door Truida »

Rocky krijgt al een aantal jaren HaaksBarf. Ik was daar erg tevreden over maar sinds een paar maanden heeft hij hier erg droge ontlasting van.
Ook krijgt hij haas en hert, ik weet alleen niet welk merk dat is. Daar zit blijkbaar heel weinig of helemaal geen bot in. Gezien de veel slappere drolletjes.
TTtje
2-sterren
2-sterren

Bericht door TTtje »

Volgens mij zit er in de enkelvoudige rollen paard, hert en rund van dogmeat volgens mij geen bot verwerkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

Ik geef tegenwoordig veel raw fordogs en moet zeggen dat de ontlasting hier erg mooi van is

Sent from my iPhone using Tapatalk
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

TTtje schreef:Volgens mij zit er in de enkelvoudige rollen paard, hert en rund van dogmeat volgens mij geen bot verwerkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Dat klopt. In de webshop van dogmeat staan de enkelvoudige malingen met en zonder bot door elkaar, dus opletten geblazen welke je besteld.

Plaats reactie