Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
koekje schreef:Lil, zwanger zijn met dit weer is niet te vergelijken met een warm kantoor.
Je houdt dan hormonaal vocht vast, hebt minder longinhoud doordat er een baarmoeder je organen verdrukt, hyperventilatie door lager hb, en haalt oppervlakkiger adem door verhoogd progesteron.
En daarbij dus een extra inwendige kachel die meer dan je buikholte vult.
Smoesjes :P

Nee hoor lijkt me enorm zwaar voor alle zwangeren dit weer , dus Jasmijn sterkte, genoeg drinken en vooral niks doen!
Door Lil
koekje schreef:Lil, zwanger zijn met dit weer is niet te vergelijken met een warm kantoor.
Je houdt dan hormonaal vocht vast, hebt minder longinhoud doordat er een baarmoeder je organen verdrukt, hyperventilatie door lager hb, en haalt oppervlakkiger adem door verhoogd progesteron.
En daarbij dus een extra inwendige kachel die meer dan je buikholte vult.
Eh ik had nergens gezegd dat 28 graden en zwanger niet zwaar was en voor iemand die niet gezond is is 36 graden behoorlijk afzien. Anderen hebben er geen problemen mee ik wel en dan ook echt met duizelig zijn en zo. Ik wilde alleen zeggen van troost je er zijn medelijders. Zo van met meerdere afzien is minder erg. Nergens heb ik gezegd dat die 28 graden gemakkelijk zou zijn en zo was het ook niet bedoeld!
Door smulpaap
Hier al werking in de lucht hoor

Jasmijn ik kan het me geheel voorstellen . Ik was ook zwanger toen het hartje zomer was , en het was heet ... erg heet
Ik mocht ook nog bevallen toen het 33 graden was
Sterkte meis :-* :-*
Door jasmijn
Dank je voor de sterkte wensen, ik lig nu met 2 natten handdoek over me heen in bed met alleen koude douche redden ik het niet.

Gelukkig mag ik in de herfst bevallen, hoop echt dat het dan een stuk koeler is.
En anders gaat er enkel koud water in het bevallingsbad zo dat ik daar in kan afkoelen, bevallen met 33 graden wat een nachtmerrie :-X
Door Too
En Marloes...... serieuze buien of even t stof weggedruppeld? :rain:
Door src_esther
Hier is de tuinslang te voorschijn gekomen, niet voor de bloemetjes, maar om het huis nat te spuiten om de boel zo een beetje af te koelen... Slaapkamer meet 28 graden...
Door frodo quin
Ik hang hier al een hele dag in mijn blootje op de bank, met een badje water en een washandje naast mij om mij weer nat te maken van zodra ik opgedroogd ben. Het is nu al dagen boven de dertig graden in huis, ik kan niet wachten tot het terug weer wat beter is.
Door smulpaap
jasmijn schreef:Dank je voor de sterkte wensen, ik lig nu met 2 natten handdoek over me heen in bed met alleen koude douche redden ik het niet.

Gelukkig mag ik in de herfst bevallen, hoop echt dat het dan een stuk koeler is.
En anders gaat er enkel koud water in het bevallingsbad zo dat ik daar in kan afkoelen, bevallen met 33 graden wat een nachtmerrie :-X
De tweede keer mocht ik bevallen bij min - 16 :biggrin2:
Door Hope
Too schreef:En Marloes...... serieuze buien of even t stof weggedruppeld? :rain:
Bedoel je mij? Hier alleen water van de tuinslang :biggrin2:
Door Angelique
Hier nu een bui met onweer van betekenis. Flink onweer, regen en wind. Het koelt iig lekker af.
Door Kaio
Kaio kreeg het ineens warm ....Terwijl het toch flink afkoelt, nouja van 37 op onze meter naar 28 dan.
Hij ligt nu buiten op het gras, gras voelt zich wel koel aan. Merk aan de rest ook dat ze het nu juist warmer hebben. Komt misschien omdat ze zich weer wagen te bewegen.
Nouja komt wel goed, Kaio is echt een buitenhond dus hele dag binnen vond ie ook niet fijn, hij had wel op een onweersbui gehoopt! Die hond vindt dat heerlijk .
Door Lil
Eindelijk kreeg Jones zijn zin. Hoewel warm scheen al heel lang geen zon, dus rondje aangelijnd rondgesjokt. Hij koos zelf toch maar voor korte versie van 20 minuten die met het snelle tempo (ahum) 30 minuten werden. Maar iedereen is weer blij!
Door constance.blokzijl
Foei ik smelt gewoon! 3 drupjes gehad, de tegels zijn alleen afgekoeld omdat ik ze nat heb gemaakt. Zelfs de wind is gaan liggen, zo blijft het warm natuurlijk!
Door frodo quin
Hier begint het wel af te koelen. Onweer nog niet gezien en op een paar minuutjes lichtjes miezeren deze namiddag is het droog gebleven.
Door Hope
Het is 32 graden op onze slaapkamer. Jammer dat de zon er niet schijnt, dan werden we slapend bruin.
We blijven nog maar gezellig in de tuin zitten :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door