Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Aaaahhh!!

Hier ook net alles nog water gegeven. Net als gisteren, maar ik heb gisterenavond nieuwe plantjes gepland dus die hebben nogal wat nodig. Om 7 uur liepen we in het bos, goed te doen. Nu Gijs met koeljas aan en die sjokt wat rond.

Ik vind mezelf ook zielig. We moeten vandaag naar leuven, en da's altijd file... dus vandaag zeker zo'n 3 - 4 uur in de auto zonder airco. Op het warmst van de dag.
Dan moet ik dus ook nog de guppen alleen thuis laten met die warmte... gelukkig komt mijn moeder na een aantal uur naar ons huis. Maar dan nog zitten ze zo'n 4 a 5 uur alleen thuis... De airco is wel naar beneden gehaald dus die zetten we straks aan zodat de keuken fris is als we weg gaan, maar toch.
Door Kaio
vanochten met opa en senior naar het water gereden en wat dummies gegooid. Dus die zijn helemaal klaar voor vandaag. Fozzy jaloers maar die neem ik morgen wel mee om te zwemmen, dan hebben die andere 2 een verplichte rustdag.
Hmm ik zou eigenlijk het gras moeten gaan maaien.....Vandaag 32 morgen 35 zie ik in de voorspellingen. Gelukkig veel rolluiken :biggrin2:
Door smulpaap
Mijn zitvlees is alweer op . Een graad of tien minder graag
Het is hier morgenochtend om 9 uur 26 graden hoorde ik . Maar weer vroeg het nest uit
Door Pauline
Ik vind het walgelijk! :P :P :P Geef mij maar af en toe regen en 18 graden, maar dat mag je volgens mij niet hardop meer zeggen of je wordt bijna afgeschoten..... Nu heb ik ook geen klagen, de regen viel hier in het oosten ontzettend mee, ben nog niet één keer natgeregend.... Dit is niets voor mij, maar ik moet het ermee doen net als de rest.

Joris heeft nergens last van, die wil gewoon de hele dag wandelen. Joep had altijd al last van de warmte, dus dat dat nu erger is kan ik ook niet zeggen. Vanmorgen van half negen tot half één op pad geweest, wandelen, zwemmen, naar opa, beetje rondfietsen, naar de zuivelboerderij, ze hadden het echt niet warm. Ik wel!
Door Lil
Mandarijn schreef:Ja het is zover:
Het Nationaal hitteplan is vanaf vandaag in werking voor de provincies Gelderland, Overijssel, Noord-Brabant en Limburg.

http://www.nu.nl/binnenland/4295453/nat ... racht.html
Ja met een vochtigheid van 70% is dat zeer zeker verstandig. Een groot voordeel; al dat overtollige water dat in bossen en velden overal staat gaat nu razendsnel weg.
Door Kaio
Ik ging lekker sporten om 2 uur, nadat ik een uurtje in de zon/ schafduw zon/schaduw had gezeten buiten, gewoon medium grilstand dus. Ik vind het zelf wel heerlijk hoor eindelijk zon!!! Jee wat heb ik die gemist zeg!
maar goed sporten, ik dacht al ik maak er een half uurtje van ipv een uur. Maar ook dat ging zo veel slechter dan normaal alsof de spieren de kracht missen (en ik sport nog wel in de kelder maar toch die warmte heeft wel effect op het lichaam ja)
Dus morgenvroeg met Fozzy zwemmen, andere 2 die krijgen noppes morgen want dan is het nog een paar graadjes warmer. Maar ze houden zich goed de beren. Nou moet ik zeggen dat ze liggen en af en toe opstaan om een nieuw plekkie te zoeken, maar ze gaan er dus zelf goed mee om. Geen geklaag dat ze iets willen, behalve Maci dan net, NEED FOOD!
Dus dat ga ik zo maar eens doen dan.
Ik zweette me wel kapot tijdens het tanken ;D in de volle zon om 4 uur , zweet droop langs mijn lijf, sporten eigenlijk niet nodig!

Wel de nacht daar heb ik dan dus wel last van 20 graden snachts....slecht slapen. En morgen weer om 6 op. Moet wat over hebben voor de beren :biggrin2:
Door Lil
Ach ik had je gratis sauna kunnen aanbieden. Auto om 7.15 uur in volle zo'n geparkeerd en om 17.15 uur erin gestapt (nog steeds volle zon). De thermometer zei error en na openen deuren en ramen en aanzetten airco begon hij vanaf 60 graden terug te tellen. Dus waarom duur betalen voor de 70 graden sauna als het gratis kan?
Door Kaio
ja mijn auto was ook best heet om 16 uur ja ;D Dat vind ik dan net weer iets te warm , sauna :P
Door Kaio
eelke schreef:Ik heb 3 uur in een auto zonder airco gezeten, fijn!! ::)
Slow cooking?
Door cj
Je hebt altijd baas boven baas. Ik moest vandaag verhuizen van Noord-Holland naar Brabant...... :'(
Door Lil
Kaio schreef:Slow cooking?
O ik dacht dat zo iets een snelkookpan heette...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door