Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Ik snap inmiddels niets meer van die gekke Amerikanen. Bij bijeenkomst Trump was het o.a. niet toegestaan een paraplu met metalen punt of tennisballen bij je te hebben vanwege de veiligheid. Tot daar aan toe nog te begrijpen bij een figuur als Trump.
Maar wat mocht wel? Je mocht, zelfs zichtbaar, wel een pistool bij je hebben :o
Ergens gaat er naar mijn idee dan toch ergens iets flink fout bij het idee wat nou gevaarlijker is ::)

OT, vandaag overleefd met een 15 jarige snuffel stagiair. De meest geniale vraag die hij stelde: wat moet je nou met een computer zonder Internet ;D Hij kon zich niet voorstellen dat je vroeger een computer had zonder Internet. Ook mijn mobiel die niet stuk gaat als je ermee gooit was zeer bijzonder ;D enige nadeel is dat ik mij met 27 jaar nu heel erg oud voel :(
Door Too
@ Koek
O zo, ik dacht dat jij elke dag zou soppen en dan 1 keertje overslaan niet zo heel erg erg
Ik ben niet van het huishouden... kakdozen van de katten worden wel trouw gedaan, dat dan wel weer
Door rosmin
koekje schreef:Hopelijk heb ik er volgende week weer wel tijd voor.
Hier een man in huis, wordt het toch viezer van dan alleen een meisjeswc.

Zittend laten plassen, scheelt heel veel poetswerk :)
Door zurca
We hebben weer een keuken is onze bouwkeet.....hij staat alleen nog in de slaapkamer :biggrin2: ::)
Het is ook gelukt om onze boomstam op te halen, die ligt nu buiten in de kattenren. Die moet eerst een maand of drie buiten drogen voor we er mee aan de slag kunnen.
Gisteren ruim 20m2 plafond van structuurverf voorzien :-X Maarrrrr we zijn nu toegekomen aan de dingen waarmee je eindresultaat gaat zien, heel fijn!

Vandaag ontzettend leuke tegeltjes gevonden die perfect bij de keuken passen. De tegels die in de keuken zelf zaten kregen we helaas niet heel van de muur maar de vervanging is minstens zo leuk :D
De keuken:
Afbeelding

En de nieuwe tegels;
Afbeelding
Door Mowgli
Ik heb zo om 10:00 uur een hele onverwachte sollicitatie voor een stageplaats als vertaalster én een nieuwe baan als customer care medewerkster. Twee sollicitaties in één gespek. Totaal onverwacht, zo onvoorbereid ben ik nog nooit naar een sollicitatiegesprek gegaan ::)

Het kan zo maar gebeuren dat ik volgende week voor het laatst bij mijn huidige werkgever werk, dan een maand "vrij" ben en vanaf september bij een nieuwe werkgever begin. Als we het tenminste eens kunnen worden over het salaris en het aantal contracturen en het aantal werkdagen... Ontzettend spannend, en misschien een paar weken onzekerheid omdat ik een grote gok moet nemen, die waarschijnlijk geen grote gok blijkt als de potentiële nieuwe werkgever zijn woord houdt....
Door Kaio
Mowgli schreef:Ik heb zo om 10:00 uur een hele onverwachte sollicitatie voor een stageplaats als vertaalster én een nieuwe baan als customer care medewerkster. Twee sollicitaties in één gespek. Totaal onverwacht, zo onvoorbereid ben ik nog nooit naar een sollicitatiegesprek gegaan ::)

Het kan zo maar gebeuren dat ik volgende week voor het laatst bij mijn huidige werkgever werk, dan een maand "vrij" ben en vanaf september bij een nieuwe werkgever begin. Als we het tenminste eens kunnen worden over het salaris en het aantal contracturen en het aantal werkdagen... Ontzettend spannend, en misschien een paar weken onzekerheid omdat ik een grote gok moet nemen, die waarschijnlijk geen grote gok blijkt als de potentiële nieuwe werkgever zijn woord houdt....
Oo succes! ach misschien is het wel goed zo plots en onvoorbereid, heb je geen zenuwen op kunnen bouwen ;)
Door eelke
Kaio schreef:Lees net de verpakking van amandel meel.
Ingrediënten : amandelen. Kan sporen van noten bevatten :D

Toch goed dat ze het er op zetten!

Ik moet altijd lachen om deze. Ergens aan de zijkant in het klein staat 'serveertip'. Tuurlijk joh, ik serveer mijn winegums altijd in een omgeflikkerde snoeppot! :biggrin2:

Afbeelding

En dan zijn er natuurlijk ook nog de hersluitbare verpakkingen van chocolade. Haha.
Door Radja
Mowgli schreef:Ik heb zo om 10:00 uur een hele onverwachte sollicitatie voor een stageplaats als vertaalster én een nieuwe baan als customer care medewerkster. Twee sollicitaties in één gespek. Totaal onverwacht, zo onvoorbereid ben ik nog nooit naar een sollicitatiegesprek gegaan ::)

Heel veel succes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door