Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
[quote="Comet"]
en hoe zit het dan met witte ontlasting, Benditt heeft sinds hij cb krijgt witte ontlasting deze eet hij ook op
[/quote]

Wat voor kleur wit is het? En is het glimmend wit of brokkelig wit, de ontlasting? En is het sinds dat hij dit voer krijgt? Is het glimmend lichte/witte ontlasting of droge/korrelige witte ontlasting?
Door Comet
het is niet brokkelig maar echt glimmen doet het ook niet.
Het is idd sinds hij cb krijgt, daarvoor had hij echte brokken poep
Door Lizzy
[quote="Comet"]
het is niet brokkelig maar echt glimmen doet het ook niet.
Het is idd sinds hij cb krijgt, daarvoor had hij echte brokken poep
[/quote]

Maar is het echt wit? Of licht-beige? Of grijs-wit? Of echt krijt-wit?

Wanneer witte ontlasting glimmend is, dan kan het zijn dat de hond moeite heeft met het verteren van het vet. Wanneer witte ontlasting wat droog is, komt dat omdat de hond veel botten heeft gegeten. Maar in beide gevallen praat ik dan wel over echt behoorlijk witte ontlasting.
Door pleuntje
Als je de rol van 500 gr. telang zou moeten bewaren zou je deze ook door midden kunnen snijden of zagen. Dan kun je de andere helft gewoon in de diepvries bewaren. Met een stevig mes wat je in kokend water dompelt lukt dat best. Ik doe dat voor mijn fretten ook altijd.
Door Comet
[quote="Lizzy"]
Maar is het echt wit? Of licht-beige? Of grijs-wit? Of echt krijt-wit?

Wanneer witte ontlasting glimmend is, dan kan het zijn dat de hond moeite heeft met het verteren van het vet. Wanneer witte ontlasting wat droog is, komt dat omdat de hond veel botten heeft gegeten. Maar in beide gevallen praat ik dan wel over echt behoorlijk witte ontlasting.
[/quote]

nu sta ik met mijn neus er boven op om te kijken hoe wit het is, poept meneer normaal
dit is goed natuurlijk en ik hoop dat het ook zo blijft.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door