Kim_S schreef:Ik stuur een sample naar Joachim Löw

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
constance.blokzijl schreef:Echt, ik wordt oud en achterdochtig ofzo. En hoe langer ik erover nadenk hoe raarder ik het vind, vanmiddag gaat de deurbel, staan 3 knullen voor de deur (manlief deed open) jaar of 15? 16? Niet veel jonger in elk geval. Mogen we gezellig bij u een kopje thee drinken meneer.Waren ze niet op zoek naar Pokémon?
Manlief zegt nee, ik moet zo weg. Uurtje later ben ik in de keuken aan het portioneren voor Harry, loopt er een meisje door de straat (we wonen in een doodlopende straat) oortjes in en telefoon in de hand waar ze tegen praat, zelfde leeftijd als de jongens. En ze kijkt heel bewust alle huizen in, loopt terug aan onze kant, ziet mij kijken en schrikt ook.
Vind het zo vreselijk raar!
Voorlopig letten we maar weer op dat alles goed op slot is....
pluk schreef: Waren ze niet op zoek naar Pokémon?Hahaha, zou het? Dat schijnt echt een mega hype te zijn he!
smulpaap schreef:
Ik heb dat jaren geleden eens gehad . Ik zat op de laptop van manlief , ik keek even uit het raam . En ik zag dat er een vent aan kwam lopen op ons pleintje .
Hij keek overal naar binnen , maar liep door . En jawel . Hij kwam aan mijn voordeur , hij zag mij zitten natuurlijk .
Maar ik had een raar onderbuikgevoel , en ik had zoiets van jij staat mij best ik doe niet open . Begint die vent op mijn ramen te bonzen ....
Dus ik gaf een brul , donder op . Maar nee hoor , honden over de zeik natuurlijk . Die vent heeft zo een minuut of 5 staan bonzen , toen liep hij weg
constance.blokzijl schreef:Is echt een rage. Vriendlief vond t ook al zo vaag. Hier stonden er een stel jongens10 minuten met hun telefoon in de hand bij onze auto te kijken. En daarna liepen ze ineens het park in met hun telefoon voor zich...
Hahaha, zou het? Dat schijnt echt een mega hype te zijn he!
Zie wordt ik toch oud......
pluk schreef: Is echt een rage. Vriendlief vond t ook al zo vaag. Hier stonden er een stel jongens10 minuten met hun telefoon in de hand bij onze auto te kijken. En daarna liepen ze ineens het park in met hun telefoon voor zich...Ja ik hoorde het al, las ook al dat een aantal jongens tijdens hun jacht een oudere dame hadden gevonden in een vijver....![]()
Zag dat het AMC al een briefje heeft hangen dat hun Pokémon ziek is en geen bezoek mag omdat hij moet uitzieken of zoiets
constance.blokzijl schreef:Misschien voor de zekerheid even een melding doen bij de politie. Kunnen ze in ieder geval eens wat vaker langsrijden.
Ja ik hoorde het al, las ook al dat een aantal jongens tijdens hun jacht een oudere dame hadden gevonden in een vijver....
Hier hebben we helaas een andere rage; er wordt momenteel echt heel veel ingebroken, bij particulieren en bij bedrijven. De bedrijven hebben ze vaak op camera, zo zag ik er gisteravond ook weer 1 van een bedrijf bij ons in de stad. En dat zijn dus ook helaas echt jonge jongens maar ook meisjes die elke keer op de camera beelden staan.
Kunnen ze toch beter op Pokemon jacht als je het mij vraagt!
jasmijn schreef:Weer wat geleerd onder mijn steen, Pokemon jacht wel leuk verzonnenBest gezonde craving![]()
Onder tussen ben ik er eindelijk achter wat nou precies mijn zwangerschaps creving is, het is .........
Juist fruit![]()
Liep gister in een XL supermarkt en werd echt super hebberig op de fruit afdeling![]()
Thuis gekomen met peren, appels, bananen, 2 soorten meloenen, druiven en nectarines, meer anderen soorten hadden ze niet meer want de schappen waren een beetje leeg![]()
Had zo graag nog kersen, aardbeien, pruimen, mango en papay gehad![]()
Maar goed eerst dezen voorraad weg eten en dan weer opjacht naar meer fruit
Oja vriendlief had nog een krat sinaasappels mee genomen, dus daar ben ik ook erg blij mee
Van schoonmoeders had ik pas ook een papay en een kist kersen gehad, binnen 3 dagen was alles op
Geloof dat ik een van de meest gezonden zwangerschaps crevings heb
koekje schreef:Ik krijg morgen een Brazilian wax