Wat is dat toch lelijk en wat staat dat volstrekt als een vlag op een modderschuit op oudere huisjes met beschermd Stadsgezicht (waar ze dan nu ook wel mijn kont mee af kunnen vegen)! Ik vind eigenlijk dat het op alle huizen die monument zijn, of als sprake is van een beschermd stads- of dorpsgezicht ze het mogen verbieden

. Ik vind het echt GEEN smoel.
En raad eens wat? Buren 2 huizen verder laten hun hele dak volstorten met zonnepanelen. Onze huisjes vallen onder beschermd Stadsgezicht. Oh bleh, wat zonde. Een van de laatste rijtjes nog oude arbeiderswoningkjes ook naar de kl*ten, qua zicht......

. En weet je waar ik nou gewoon echt van baal? Ik mag geen dakkapel op ons dak aan de voorkant, terwijl de middelste 3 huizen dat wel hebben, maar dat is van oorsprong. Vanwege beschermd Stadsgezicht. Maar die monsterlijke zonnepanelen: dat mag wel. Ik vind dat belachelijk.
Wat vinden jullie? Ben ik nou zo'n zeikerd? Of is het gewoon te zonde voor woorden om oude waardevolle monumenten of Stadsgezichten naar de kl*ten te helpen met zonnepanelen? Gaat het milieu gewoon voor alles?