BeautyGlow schreef:Nee niet meer, maar hij plast en poept nog wel zelf.
Okay! Joep heeft 5 weken lang geen pas gezet, weet niet of je daar steun aan kunt ontleden, maar uiteindelijk is hij wel weer gaan lopen. Nogmaals niet mooi, maar hij loopt. Ik heb hem daarnet in het bos gefilmd, zal het hier straks plaatsen.
Wij zijn een aantal keren met Joep helemaal van Hengelo naar Capelle a/d Ijssel geweest (Hella Mentjox). Daarna heeft Tannetje Koning het overgenomen. Joep heeft ook een heleboel keer aquatherapie gehad en fysiotherapie.
Ik hoop zo dat het goed komt met Binck! Hebben jullie echt het idee dat hij lijdt? Want dat vind ik dus wel een heel belangrijk criterium. Joep heeft het altijd heel goed kunnen handelen, nooit depressief of wat dan ook. Hij is altijd Joep gebleven. Nu is Joep van zichzelf een hele stabiele, relaxte hond, speelt ook een rol. Wij hebben wel altijd voor ogen gehad dat het leven voor Joep leuk moest blijven, hij hoeft niet voor ons te leven. Maar.... Joep gaat nog elke dag mee naar het bos, daar loopt hij nog een behoorlijke tijd zelf, ligt regelmatig in de modder en het water en heeft nog pret voor 10. Er is dus echt een leven na een hernia, ook als het lopen niet meer volledig normaal wordt.
Joep heeft trouwens ook een aantal maanden met een rolstoeltje gelopen. Alleen vertikte hij het toen om weer zelf te gaan lopen, dus hebben we toch op een gegeven moment de beslissing genomen om de wieltjes niet meer te gebruiken.
https://www.youtube.com/user/Plien1965/videos
En ik weet (denk ik) hoe je je nu voelt...., sterkte!!! XXX