Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Klinkt als een heerlijke zaterdag Koek! :biggrin2:

Hier zijn de hartkleppen aan het bijkomen van de penalties van Duitsland-Italië, pffffff wat was dat spannend!

Maar we hebben gewonnen!!! :D :D :D
Door dinky89
Duitsland speelde erg verdedigend waardoor ze nauwelijks tot scoren kwamen.
Ze hebben iig record penalties schieten op wk/ek te pakken (1 keer eerder zoveel penalties geschoten in een penaltyreeks op ek/wk) en het record penalties missen in een reeks. Manmanman wat schoten beide teams slecht :-X
Door koekje
Het was open dag bij een zorgboerderij stukje verderop. Vriend van ons rijdt ervoor met busje om de mensen te halen en brengen.
Ze hadden er een springkussen. De kabouter wil er nu ook 1.
Het echte paard was niet alleen niet lila en had geen paars haar, maar was ook nog eens heel groot en imposant.
Door Martine-Tom
Weekje op katten van vrienden gepast, en op hun nijntjes, in januari zijn ze de voedster verloren aan E-Cuniculi en de ram vond de nieuwe voedster niet zo gezellig ::) Ze waren in april al begonnen met koppelen maar wilde maar niet vlotten. Heb er even een dag aan opgeofferd maar inmiddels zitten de dame en heer gezapig samen in hun ren eten uit hetzelfde bakje, eten aan dezelfde wortel....geloof dat het huwelijk gesmeden is ;)
Zo gaaf om te zien!
Door Nynke
We zijn 1,5 week op vakantie geweest in Frankrijk en hebben daar gelogeerd in het huis van mijn zus en op haar honden gepast, zij waren een weekje in Portugal op schoonfamilievisite. Was heerlijk!

Na terugkomst heb ik gisteren een tattoo laten zetten van 5 hondenpootjes.

Vandaag weer aan het werk; mijn baas kan niet zonder me :coolsmiley:
Samen met manlief net de honden uitgelaten, kwamen we een knul (begin twintig, echt niet ouder) tegen met een herder. De herder zag ons en hield meteen pas in, oren naar achter. Lola pikt dit altijd meteen op (net als manlief tegenwoordig) dus manlief nam al ruim baan met haar omdat de kans groot is dat ze wil uitvallen ( in Lola's geval, veel lawaai, weinig wol) ik loop normaal door met Harry en we zijn vlakbij hoor ik de hond een korte jank geven, dus Harry schrikt daarvan en komt bij mij terug. Nieuwsgierig pupje als hij is loopt hij ook weer richting hond maar ik hou hem kort, hoor ik een nog hardere jank. Dus wij kijken echt allebei heel raar, knulletje is ons voorbij, haalt zijn hand uit zijn jaszak laat het een stroomkastje zien en zegt, ja ik wil dat hij aandacht voor mij heeft en niet voor andere honden. Dus als hij let op een andere hond krijgt hij er een.
Echt allebei stonden we compleet verbluft naar t jochie te kijken, die door liep. Wij zijn er allebei stil van, lopen door. Zegt na manlief na 100 meter, euhm, ik doe niets met hondentraining maar krijgt die hond zo geen hekel aan andere honden? Die associeert dan toch alleen andere honden met pijn? Die knul gaf geeneens een commando!
Heb tegen manlief gezegd dat hij toch meer meekrijgt dan hij denkt, en ik vind dat hij gelijk heeft.
Jammer dat zo'n jonge jongen denkt dat dit de oplossing is....
Door Pauline
Mieke L. schreef:Wow! heftig! Wanneer hoor je de uitslag?
11 juli!

Enne Koek..., geen fluoriserende urine dit keer.... ;D Was destijds met de contrastvloeistoffoto (leuk woord) van mijn oog wel zo. Knalgeel! Je zag het echt in het donker. Hadden ze me gezegd in Utrecht, licht uitdoen als je naar de toilet bent geweest en het was lichtgevend! :biggrin2:
Door eelke
Vakantie! Goed begonnen, zooo moe dat ik om 21.00 in bed lag. En vervolgens om 6 uur wakker natuurlijk. En het kan nog beter, ik mag zo naar de tandarts! Jippie! Gezellig bespreken hoe we die verstandskiezen eruit gaan wrikken! Top!

Ter compensatie ben ik dan net maar even lekker naar het bos geweest. Ik wist niet wat me overkwam, de zon schijnt!!
Trots op mijn zwarte krullenbol.
Hij had een nagel lelijk ingescheurd met een gekke bokkesprong van hem. Nu had ik de losse stukken al weggehaald en de boel ingepakt als ik naar buiten ging maar hij bleef er last van houden natuurlijk. Vandaag, na heel veel moed verzamelen de tang gepakt, doeken e.d. En toen het stuk er goed af geknipt. Bloeden als een gek natuurlijk dus vandaar de spullen die ik had klaargelegd. Dus verbonden en zo een tijdje gezeten. Laatste stukje dichtgeschroeid en nu heeft hij nergens last meer van, loopt gelijk weer normaal. Mijn ventje zo braaf en stoer! Stuk leverworst als beloning at hij met smaak op en als beloning kreeg ik kusjes van hem. Wat ben ik een gelukkig mens met zo'n geweldige hond. Hij ligt nu lekker te slapen en ik zit bij te komen, want ik was al door mijn rug gegaan, maar ben blij dat ik dit gedurft heb.
Door Angelique
^^ Dat is stoer ja. Dat soort dingen liet ik altijd fijn de da doen in het kader van...IK ben lief, die meneer niet :biggrin2:

Hier vanmiddag naar "Montmartre" aka de kunstmarkt hier in Sellingen geweest. Voor zo'n klein durp altijd een leuk en druk bezocht evenement. Lilluke dingen gezien en ook mooie dingen natuurlijk. Flieft geworden op een klaproos en die ook maar meteen geadopteerd.
Door Kim_S
Angelique schreef:^^ Dat is stoer ja. Dat soort dingen liet ik altijd fijn de da doen in het kader van...IK ben lief, die meneer niet :biggrin2:

Hier vanmiddag naar "Montmartre" aka de kunstmarkt hier in Sellingen geweest. Voor zo'n klein durp altijd een leuk en druk bezocht evenement. Lilluke dingen gezien en ook mooie dingen natuurlijk. Flieft geworden op een klaproos en die ook maar meteen geadopteerd.
Ow ik was er vanmorgen langs gereden omdat ik nog snel iets bij de winkel moest halen. Daarna gauw omgedraaid en gevlucht, nog nooit zo veel mensen in Sellingen gezien :o
:biggrin2:

Wat super knap van Charlie :D

OT: feestje gevierd, taart gegeten. En morgen weer taart. En maandag ook weer :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door