Moderator: Lizzy
Ziggarot schreef:Van Vleesbot kan ik hier kopen: kalfsbot, kipkarkassen, eendkarkas, konijnkarkas, fazantkarkas, lamsbot,haaskarkas, runderbot, paardenribbenRunderbot en paardenribben
Ziggarot schreef:Van Vleesbot kan ik hier kopen: kalfsbot, kipkarkassen, eendkarkas, konijnkarkas, fazantkarkas, lamsbot,haaskarkas, runderbot, paardenribbenKalfsbot, runderbot en paardenribben zijn NOOIT geschikt om te geven.
Martine-Tom schreef: Runderbot en paardenribbenDogmeat bijvoorbeeld, die heeft sowieso paardenribben![]()
Welke "barf" leverancier bied dat aan?
pluk schreef:Dogmeat bijvoorbeeld, die heeft sowieso paardenribbenOK dan...al lang niks meer besteld daar, times have changed geloof ik
Ziggarot schreef:Welke leverancier kopen jullie dan? Als jullie mij een goei adresje kunnen geven ...Het adres wat je nu hebt gevonden is niet slecht hoor. Eend, kip, konijn, fazant en haas kun je prima voeren (fazant en haas is wel voor gevorderde).
Liefst om te leveren of in de buurt van Heist op den berg (Belgie).
Ziggarot schreef:Na toch wel wat zoekwerkTop dat het je gelukt is, de meeste honden vinden het erg lekker!, heb ik een plekje gevonden waar ik ook parelhoen kan verkrijgen.
Maandag
KipKarkas
Lever/Hart/Nier
Paardenvlees
Dinsdag
Parelhoenlijf
Pens
Rundsvlees
Eitje
Woensdag
Konijndelen
Zalm