Tips zijn van harte welkom! Mijn hond lust echt álles (heerlijk is dat, zeker als je zelf bijna niks lust

Hart is van eend, lam, kip of rund, nier van lam (biologisch) en lever van kip of hert (scharrel) => De organen liggen in mini-porties in de diepvries door elkaar (wel gesorteerd per orgaan natuurlijk), ik kan niet altijd met zekerheid zeggen welke diersoort ik heb (dit ga ik in de toekomst anders doen..

Pens is van rund, maar binnenkort krijg ik ook lams- en geitenpens.
De groentemix is zelf gemaakt, rauw gepureerd (behalve de bonen), uit 5+ soorten groenten.
Ik voer qua percentages:
50% vleesbot
20% orgaan waarvan 10% pens en 10% hart-lever-nier in gelijke delen
20% spiervlees
10% groente
Op de dagen dat ik complete karkassen of hele prooidieren voer krijgt hij meestal 100% daarvan.
Ik heb het idee dat 50% vleesbot eigenlijk nog wat aan de lage kant is voor mijn hondje? Hij produceert namelijk meestal nog steeds niet echt van die mooie stevige drollen, maar ik weet niet of hij dan geen tekorten krijgt omdat er dan ergens anders wat af moet..
Ik snij overtollig vet & vel er sowieso zo veel mogelijk af, want daar is hij wel redelijk gevoelig voor.
Maandag:
Fazantkarkas incl. orgaan
Dinsdag:
Duifkarkas incl. orgaan
Runderpens
Groentemix
Woensdag:
Hele haring 3 stuks
Runderpens
Kuikentje
Donderdag:
Kipkarkas
Rundvlees
Runderpens
Hart-lever-nier
Groentemix
Rauw eitje
Vrijdag:
Parelhoen delen
Paardenvlees
Hart-lever-nier
Runderpens
Groentemix
Zaterdag:
Hele kwartel incl. veren
Zondag:
Lamsnek
Kalkoen- & hertenvlees
Hart-lever-nier
Runderpens
Groentemix
Maandag:
Konijnkarkas incl. orgaan
Dinsdag:
Eendvleugels
Rund- & reevlees
Hart-lever-nier
Runderpens
Groentemix
Rauw eitje
Woensdag:
Zalmlijf
Kuikentje
Groentemix
Klein beetje KVV als het in gewicht niet uitkomt
Donderdag:
Hele duif incl. veren (portie voor 2 dagen qua gewicht)
Vrijdag:
Rauw eitje & beetje groente
Zaterdag:
Fazantkarkas incl. orgaan
Groentemix
Zondag:
Kipkarkas
Paard- & reevlees
Hart-lever-nier
Runderpens
Groentemix
Diersoorten: eend, lam, kip, rund, hert, ree, fazant, parelhoen, kwartel, duif, vis (zalm & haring), konijn, kalkoen, paard