Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Het zijn gelukkig geen mazelen, want Vera is gewoon gevaccineerd ( mazelen zijn namelijk verre van onschuldig).
Wel een allergische reactie waar we antihistamine voor hebben gehad, die ze al gedeeltelijk heeft uitgetuft en dus morgen pas weer mag.
Door kira
Gisteren en vandaag heerlijk weer. Had een heel lekkere perzikplaattaart gemaakt. Zelf ook een stukje gehad. Foppe vond hem ook echt werkelijk heel erg heerlijk. Nou ja we zien het maar dat zijn pillen gaan werken want zijn streken komen terug en vandaag heeft hij al weer 10 km gelopen en hij oogt nog super fit. Gelukkig maar want hij moet wat ons betreft nog een tijdje mee.
Door eelke
Zoals het een goede grevo Teunie betaamd was ik al om kwart voor 5 wakker, en heb ik de achterste gordijnen gewassen en weer teruggehangen, en draait nu de was met de hoes van Joep zijn bank. Tussendoor heb ik in het bos gelopen, en nu zit ik met even met een kop thee. Dan douchen (rok aantrekken dan maar?) en naar het werk, zoals het een minder goede grevo Teunie betaamd.

(nou heb ik op die naam gegoogled om te checken hoe je het schrijft, maar er komt eigenlijk niks van naar boven...behalve bp dan).
Door -Annemarie-
eelke schreef:Zoals het een goede grevo Teunie betaamd was ik al om kwart voor 5 wakker, en heb ik de achterste gordijnen gewassen en weer teruggehangen, en draait nu de was met de hoes van Joep zijn bank. Tussendoor heb ik in het bos gelopen, en nu zit ik met even met een kop thee. Dan douchen (rok aantrekken dan maar?) en naar het werk, zoals het een minder goede grevo Teunie betaamd.

(nou heb ik op die naam gegoogled om te checken hoe je het schrijft, maar er komt eigenlijk niks van naar boven...behalve bp dan).
Goed bezig! :o

http://eenvoudigleven.blogspot.nl/ Op huishoudelijk gebied heeft ze best leuke tips! :)
Door Els&Flow
Deel 1 van de verbouwing is klaar, project badkamer is erg mooi geworden. De aannemer start maandag voor deel 2, de vloer van de woonkamer gaat eruit, vloerverwarming erin en plavuizen erin. Dus deze week staat in het teken van verhuisdozen inpakken en rotzooi verplaatsen cq weggooien. Wat een werk, we hebben echt veel te veel spullen. ::)
Door Kaela
Els&Flow schreef:Deel 1 van de verbouwing is klaar, project badkamer is erg mooi geworden. De aannemer start maandag voor deel 2, de vloer van de woonkamer gaat eruit, vloerverwarming erin en plavuizen erin. Dus deze week staat in het teken van verhuisdozen inpakken en rotzooi verplaatsen cq weggooien. Wat een werk, we hebben echt veel te veel spullen. ::)
Pics or it didn't happen!

Hier zijn vanmorgen de tegels en het bad bezorgd. We hebben inmiddels een muur minder, dus van privacy is voorlopig geen sprake ;D . Van katten uit de badkamer houden ook niet meer, maar het is nu toch niet alsof het netjes is.

Bij ons gaat het wel lang duren, aangezien we alles zelf gaan doen. Maar dat is pas vervelend als het oude bad er uit moet en we niet meer douchen kunnen. Eerst maar zo veel mogelijk voor elkaar zien te krijgen met het bad er nog in.
Door Els&Flow
Afbeelding

Zo was het.

Afbeelding

Afbeelding

En zo is het nu. Totaal 5 weken met een aannemer, nieuwe leidingen, echt alles is eruit geweest, tot de dekvloer aan toe. Het bad is ruimtebesparend, anders kon deze wasbak niet terug.
Vooral het niet thuis kunnen douchen viel me, zeker de laatste tijd, best tegen. Ik kon wel elders douchen, maar een nooddouche was ook wel fijn geweest. Die hadden we dus niet, maar ik heb het overleeft.
Ik heb een soort van goede daad verricht, denk ik
Ik liep net met de honden een rondje zag ik al een gehandicapte mevrouw lopen, dus weer apart met Harry om op het grote grasveld te spelen met hem zat/hing ze op het muurtje aan het begin van onze straat. Aangesproken of het goed ging, jawel maar mevrouw dacht dat ze verdwaald was. (Ondertussen sta ik met een uitgelaten pup aan de lijn want we gaan SPELEN) dus gevraagd waar ze woont of naar toe moet, naar huis, en noemt een opvang die ik bij naam ken maar zo niet weet te zitten. Dus gevraagd waar dat precies zit, daar en daar, vlakbij het winkelcentrum? Ja wel daar maar een stukje verder. Nou dat is dus een kilometertje of 3 bij mij vandaan.... Dus bellen een optie? Ja mevrouw heeft een nummer, of ik kan bellen, ze heeft geen telefoon. Gebeld, voicemail.... Euhm ja, en nu. Ik kan haar niet laten staan met nog steeds een huppelde puppy. Dus ik heb haar 'gedumpt' bij de gehandicaptenstichting bij mij in de straat.
Ze verteld hoe mevrouw heet, waar ze woont en dat ik dus een algemeen nummer had gevonden in haar noodketting waarop ik een voicemail krijg. En dat ik inmiddels weet waar het is, maar ik haar op dat moment niet meer kan helpen, dus de begeleidster ziet mijn springende puppy en zegt, ja dat snap ik! Komt goed!
Ik hoop dus dat deze mevrouw snel weer op haar eigen groep is!
Door zurca
Zo dat is mooi geworden Els!!

Wij hebben een "boom" gekocht :biggrin2: Een stam van een eik om precies te zijn. Deze wordt voor ons in "planken" gezaagt en dan mag tie een maand of drie opgeslagen liggen (buiten onder een afdak) om te drogen. En dan gaan we de planken tegen een stuk wand van onze "bouwkeet" zetten om als wanddecoratie te dienen :D
Afbeelding
Door Angelique
zurca schreef:Zo dat is mooi geworden Els!!

Wij hebben een "boom" gekocht :biggrin2: Een stam van een eik om precies te zijn. Deze wordt voor ons in "planken" gezaagt en dan mag tie een maand of drie opgeslagen liggen (buiten onder een afdak) om te drogen. En dan gaan we de planken tegen een stuk wand van onze "bouwkeet" zetten om als wanddecoratie te dienen :D
Afbeelding

Ik voorzie iets heel moois!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door