Het zijn gelukkig geen mazelen, want Vera is gewoon gevaccineerd ( mazelen zijn namelijk verre van onschuldig).
Wel een allergische reactie waar we antihistamine voor hebben gehad, die ze al gedeeltelijk heeft uitgetuft en dus morgen pas weer mag.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ik ook. Ik heb zelfs zo'n ding gekocht net, voor de vloeren;
eelke schreef:Zoals het een goede grevo Teunie betaamd was ik al om kwart voor 5 wakker, en heb ik de achterste gordijnen gewassen en weer teruggehangen, en draait nu de was met de hoes van Joep zijn bank. Tussendoor heb ik in het bos gelopen, en nu zit ik met even met een kop thee. Dan douchen (rok aantrekken dan maar?) en naar het werk, zoals het een minder goede grevo Teunie betaamd.Goed bezig!
(nou heb ik op die naam gegoogled om te checken hoe je het schrijft, maar er komt eigenlijk niks van naar boven...behalve bp dan).
Els&Flow schreef:Deel 1 van de verbouwing is klaar, project badkamer is erg mooi geworden. De aannemer start maandag voor deel 2, de vloer van de woonkamer gaat eruit, vloerverwarming erin en plavuizen erin. Dus deze week staat in het teken van verhuisdozen inpakken en rotzooi verplaatsen cq weggooien. Wat een werk, we hebben echt veel te veel spullen.Pics or it didn't happen!
zurca schreef:Zo dat is mooi geworden Els!!
Wij hebben een "boom" gekochtEen stam van een eik om precies te zijn. Deze wordt voor ons in "planken" gezaagt en dan mag tie een maand of drie opgeslagen liggen (buiten onder een afdak) om te drogen. En dan gaan we de planken tegen een stuk wand van onze "bouwkeet" zetten om als wanddecoratie te dienen
![]()