Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
kira schreef:Klinkt erg gezond Kaela.

De beren houden het met zwemwater goed uit, wij ook. Als het goed is morgen koeler weer, wij zijn daar blij mee. Foppe treurt, zijn drie vriendinnen gaan morgen naar huis. Een labrador is toch het liefste samen met labradors.
Vergeet het maar, het doet auw! Oh, verkeerde topic :P

Het was wel heel erg leuk en inspirerend. Of ik 3 keer in de week zo'n afbeulerij leuk blijf vinden weet ik niet. Maar ik was wat huiverig voor het sociale aspect en dat lijkt toch juist wel het leuke te zijn.

Vanmorgen eerst op badkamer shoppen geweest en in een uitverkoop tegels gescoord voor een prikje. Moet alleen morgen nog naar Harlingen voor 1 doos, want 1 doos bleek de glanzende variant en anders komen we net te kort.
Door eelke
Ivonne schreef:Afbeelding

Gewoon, ons kleintje van twee (nu net drie jaar)

Das wel een heel kleintje! :)

Ik ben chagrijnig. Ik ben op dieet, moet de was doen, en heb een epileer apparaat gekocht. Niks aan, deze zondag.
Door hannabelgje
Vanmorgen met Zoë gefietdt en vanmiddag met het gezin van mijn broer mee geweest. We hebben het blote voetenpad in Zutendaal gelopen. Was super leuk. Mijn kleine neefje van bijna 2 heeft em ook helemaal zelf gelopen. Daarna zijn we nog frietjes gaan eten en nu zit ik voetballen te kijken. Tussendoor met de Zoë uit geweest, maar die ligt alweer te slapen nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door jasmijn
Ik ben een beetje stuk vandaag :-\
2 "druke" dagen achter de rug en nu heb ik overal auw, maar het was het waard :cool:

Zaterdag heb ik een beetje in de tuin gewerkt en spul gekocht voor de baby kamer om de muur glad te maken.
Gister zijn we de stad in geweest en hebben zo wel vriendlief als ik helen fijne en gave gympen in de uitverkoop gescoord, hij ook nog een leuk pet gevonden en eindelijk een goede barbershop die slechts voor €10,- zijn baard bij werkt inplaats van €35,- wat hij eerst moest neer tellen.
Dus nu kan vriendlief elke week naar de Barber inplaats van 1 keer per 2 weken of per 3 weken, het is ook een veel beter Barber dan die van €35,-

De nieuwe Barber luisterde ook echt naar wat vriendlief wil die anderen deed meer wat hij zelf mooi vond ::)
dus vriendlief is helemaal gelukkig :biggrin2:

( ja dat zijn drukken dagen voor mij aangezien ik echt steeds minder ga kunnen door de zwangerschap, mijn fybromialgie is echt ver 3 dubbele sinds ik zwanger ben en mijn heupen en bekken doen nu nog harder mee :-X )
Nog maar 3 maanden, nog maar 3 maanden, nog maar 3 maanden :dumbells:
Door eelke
frodo quin schreef:Zenuwen! Vanavond weet ik of ik geslaagd ben dit schooljaar of een berg herexamens heb.
Spannend!

Ik voel me een superhuisvrouw. Ik ben de gordijnen aan het uitwassen, en ik heb heel het toilet met de stoomreiniger en daarna met bleek schrobt. Een nieuwe plant in de pot bij de voordeur gezet en onkruid weggehaald.
Ook nog ff met de guppepuppies naar het bos geweest en langs de dierenwinkel, waar ik een opblaasbare hondenkraag kon bestellen.

Nu is het wel weer ff klaar, want zo naar de osteopaat, en daarna nog ff langs de action. En dan moet ik dus eigenlijk ff rust houden...
Door Angelique
eelke schreef:Spannend!

Ik voel me een superhuisvrouw. Ik ben de gordijnen aan het uitwassen, en ik heb heel het toilet met de stoomreiniger en daarna met bleek schrobt. Een nieuwe plant in de pot bij de voordeur gezet en onkruid weggehaald.
Ook nog ff met de guppepuppies naar het bos geweest en langs de dierenwinkel, waar ik een opblaasbare hondenkraag kon bestellen.

Nu is het wel weer ff klaar, want zo naar de osteopaat, en daarna nog ff langs de action. En dan moet ik dus eigenlijk ff rust houden...
Nominated for the Greevo Teuni award!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door