Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
-Annemarie- schreef:Vandaag drie brillen gekocht, twee voor meneer en een voor mij. Wij gaan de rest van de maand op water en brood. :P
Ooo, erg hé. Niet het montuur maar de glazen :-X
Tenminste, dat was mijn ervaring laaang geleden.
Kun je nu voorlopig weer vooruit?

Ik loop rond zonder contactlens. Alleen m'n linkeroog (met implantaat op sterkte) ziet dus goed. Wonder boven wonder lukt alles goed in en om huis (qua diepte-beleving). Over 2 weken mag ik weer naar het oogziekenhuis en gaan ze de sterkte meten van het implantaat wat er bij de staaroperatie in gaat komen. Als ze tevreden zijn met de metingen mag mijn lens weer in. Anders moet ik nóg een paar weken zonder lopen ::)
Maar na de operatie hoef ik nooit meer een contactlens en zie ik dag en nacht scherp :D Sjonge, dat is lang geleden ;D
Charlie heeft vandaag weer zijn grote beurt gehad. Eerst heb ik heb gewassen en drooggeblazen en volledig uitgekamd tot pluizenbol! Daarna geschoren en geknipt. Meneer is weer helemaal fris en fruitig en in zomertenue.
Als beloning kreeg hij wat ham. Jaja, mijn slechte eter eet steeds beter haha. En wat schetst mijn verbazing? Zit ik braaf die plak wat kleiner te maken en geef hem met mijn rechterhand die stukjes. Pakt hij ineens heel voorzichtig die grote plak uit mijn andere hand.
Mijn ondeugd, om die dingen moet ik dan zo lachen en ben zo blij dat hij zo beter eet!
Tot slot nog een knuffel beurt met de buurvrouw. Nu ligt hij met zijn poten in de lucht te snurken
Door Kim_S
constance.blokzijl schreef:Ik heb een tuig besteld voor Harry!! We hopen dat hij er nog ff mee doet Afbeelding
Als het goed is krijgen we hem dinsdag binnen
Afbeelding
Ooooooh die is gaaf :D
Mijn puppiewuppie is daar te klein voor >:(
Door dinky89
- pien - schreef:Als dank kreeg ik een grote boodschappentas was mee :P
;D

Gezellig bij mijn ouders geweest om er thuis achter te komen dat de stapel quests nog in mijn tas zaten ::) zou ze 2 weken terug met mijn moeder haar verjaardag al geven maar toen vergeten mee te nemen. Komen steeds stukje dichter bij uitlenen zullen we maar zeggen :biggrin2:
Daarnaast nog halve fles bacardi gekregen van schoonvader omdat hij het niet lust :-)
Door -Annemarie-
- pien - schreef:Ooo, erg hé. Niet het montuur maar de glazen :-X
Tenminste, dat was mijn ervaring laaang geleden.
Kun je nu voorlopig weer vooruit?

Ik loop rond zonder contactlens. Alleen m'n linkeroog (met implantaat op sterkte) ziet dus goed. Wonder boven wonder lukt alles goed in en om huis (qua diepte-beleving). Over 2 weken mag ik weer naar het oogziekenhuis en gaan ze de sterkte meten van het implantaat wat er bij de staaroperatie in gaat komen. Als ze tevreden zijn met de metingen mag mijn lens weer in. Anders moet ik nóg een paar weken zonder lopen ::)
Maar na de operatie hoef ik nooit meer een contactlens en zie ik dag en nacht scherp :D Sjonge, dat is lang geleden ;D

Ohhh, dat klinkt wel een stuk ingewikkelder. Sterkte gewenst, voor de komende periode! :-* :bigarmhug:

Meneer gaat van de lenzen af, en krijgt een gewone bril + leesgedeelte én een computerbril.
Ik blijf lenzen. Nu een nieuwe bril voor noodgevallen, de vorige was van 25 jaar geleden. :-[ ;D
Door kira
Lekker vakantie aan het vieren. Nou ja heb de hele dag gewerkt maar tussendoor lekker met de hondjes gezwommen en net nog even geoefend met tabak. Hoop dat de weersvoorspellingen niet goed zijn. De mannen konden vandaag nog lekker wandelen maar met 36 graden?
Door Kaela
Jullie treffen het met het weer Kira, hopelijk houden de beren het wat vol met de warmte!

Weekend, heerlijk! Morgen ga ik met een nieuw programma beginnen, naast het hardlopen. Het hardlopen gaat goed en is super leuk. Ik blijf ook mooi stabiel qua gewicht, wat heel fijn is. Maar ik wil de laatste stap qua kilo's ook maken en tja, de laatste loodjes zijn het zwaarste. Dus ga ik morgen met small-group sporten beginnen, weer in combinatie met voeding. Maar om rustig te wennen ga ik morgenavond nog wel even uit eten :D
Door kira
Klinkt erg gezond Kaela.

De beren houden het met zwemwater goed uit, wij ook. Als het goed is morgen koeler weer, wij zijn daar blij mee. Foppe treurt, zijn drie vriendinnen gaan morgen naar huis. Een labrador is toch het liefste samen met labradors.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door