Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Angelique schreef:Wij zijn ook niet blij. We dachten vanmiddag al dat het einde verhaal was :-X Dat viel dus mee, maar we zijn nog helemaal niet uit het bos.

Ze werd dus voor de 3de keer in 1,5 jaar behandeld voor een alvleesklierontsteking, maar deze keer sloeg de behandeling voor ongeveer 5% aan. Niet raar dus als je nu weet dat er zo'n galblaas voor zit :-X

We hopen maar van het beste, meer kunnen we niet doen momenteel :(
:( Wat een zorgen! Ik hoop dat het uiteindelijk toch meevalt!!!
Door hannabelgje
Gisteren hadden we een zeer geslaagde jonge honden dag van de cardigan welsh corgi. De eerste die ik heb georganiseerd samen met de nieuwe voorzitter en mijn mede secretaris. Het was erg spannend voor ons, maar het is allemaal goed verlopen. Vandaag een dagje vrij om bij te komen. Vanmorgen al heerlijk gefietst met Zoë in de stromende regen. Gelukkig vond Zoë dat niet erg. Die was blij dat ze lekker mocht rennen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door -Annemarie-
Er komen leuke buien deze kant op, alle bloempotten en de wedstrijd peper van meneer staan alvast onder het rieten dak van de buurman. Dat steekt heel handig over, boven ons terras. ;D

Vanmorgen gefietst met Moyra, ze loopt dan lekker los op haar gemak te snuffen. Ik ben inmiddels kampioen langzamer dan langzaam fietsen. :biggrin2:
Onderweg een gevalletje "hij wil alleen maar spelen hoor", die compleet uit z'n plaat ging. ::) Gelukkig gaat ze er steeds beter mee om, en herstelt ze snel.
-Annemarie- schreef:Er komen leuke buien deze kant op, alle bloempotten en de wedstrijd peper van meneer staan alvast onder het rieten dak van de buurman. Dat steekt heel handig over, boven ons terras. ;D

Vanmorgen gefietst met Moyra, ze loopt dan lekker los op haar gemak te snuffen. Ik ben inmiddels kampioen langzamer dan langzaam fietsen. :biggrin2:
Onderweg een gevalletje "hij wil alleen maar spelen hoor", die compleet uit z'n plaat ging. ::) Gelukkig gaat ze er steeds beter mee om, en herstelt ze snel.
Moeilijk is dat hè zo langzaam fietsen. Is een sport apart om te fietsen met kortpoten Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Angelique
Slecht. We hebben een soort van doodvonnis gekregen. Niet te bevatten. Zo spring je vrolijk rond en zo blijk je doodziek te zijn. We wachten op de allesbepalende uitslag van de patholoog.
Ach nee Angelique, wat vind ik dit ongelooflijk verdrietig en kut voor jullie zeg. :'( :'(
Een beetje geluk bij jullie zou heel welkom zijn.
Weet niet wat ik zeggen moet joh. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor Frank en jou. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door