Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef:Dat is niet alleen afdeling bezorgd leed maar ook ongelofelijk serieus, met hoofdletters K.
Uiteraard wil je heel erg graag dat paardje er boven op komt, maar het is zo zuur als je droom niet haalbaar is op dat moment....

Het is nog iets meer dan dat. Manlief is 3x naar de paralympics geweest (Sydney, Athene, Londen). Hij wilde zó graag nog 1 keer gaan. En nu is er gewoon definitief een einde gekomen aan een paralympische droom. Zijn lijf is over 4 jaar simpelweg niet goed genoeg meer om nog meer te kunnen. Er is waarschijnlijk niet alleen een einde gekomen aan Rio, maar wellicht zelfs een einde aan de topsportcarrière van manlief.

Maar goed, eerst het paard. Altijd eerst het paard, zo zitten we gelukkig beide in elkaar. Stappen aan de hand, benen koelen, benen in de klei, medicatie geven. We doen alles wat we kunnen. De tijd moet de rest nu doen.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Hier ook een afdeling bezorgd leed; vanmorgen naar het bos geweest en in het bos is een groot stuk gras; daar mag Lola altijd los om te 'racen' wat ze dus ook doet, heerlijk door het lange gras met wendingen en Harry die dan als ze stil staat naar haar toe 'sluipt'
Ze zet weer aan en stopt ook meteen, staat echt te kijken naar mij 'help' dus ik loop heen, staat ze op 3 poten, en houd haar linkerachterpoot omhoog... Dus terug naar de auto, net vandaag Harry's kar niet mee omdat ik niet zo ver wilde...
Lola vertikte het de hele weg om op de poot te staan, ik heb gevoeld, kan zelf niets geks voelen. Meteen langs de DA gereden ( kom ik toch langs naar huis) die had het rete druk, dus met de assistente overlegd om eerst pijnstilling mee te nemen en dan even een dag te kijken, anders morgen langs.
Ik vind het zo zielig, ze gebruikt hem totaal niet, gaat heel voorzichtig zitten maar toch mag ik overal aan zitten, bewegen en knijpen....
Zondag hadden we renbaandag, zo sneu dat ze dat mist, dat vind ze zo leuk...
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef:Hier ook een afdeling bezorgd leed; vanmorgen naar het bos geweest en in het bos is een groot stuk gras; daar mag Lola altijd los om te 'racen' wat ze dus ook doet, heerlijk door het lange gras met wendingen en Harry die dan als ze stil staat naar haar toe 'sluipt'
Ze zet weer aan en stopt ook meteen, staat echt te kijken naar mij 'help' dus ik loop heen, staat ze op 3 poten, en houd haar linkerachterpoot omhoog... Dus terug naar de auto, net vandaag Harry's kar niet mee omdat ik niet zo ver wilde...
Lola vertikte het de hele weg om op de poot te staan, ik heb gevoeld, kan zelf niets geks voelen. Meteen langs de DA gereden ( kom ik toch langs naar huis) die had het rete druk, dus met de assistente overlegd om eerst pijnstilling mee te nemen en dan even een dag te kijken, anders morgen langs.
Ik vind het zo zielig, ze gebruikt hem totaal niet, gaat heel voorzichtig zitten maar toch mag ik overal aan zitten, bewegen en knijpen....
Zondag hadden we renbaandag, zo sneu dat ze dat mist, dat vind ze zo leuk...
Ach shit! Zit er niet iets in? Een splinter, stukje hout? Nagels in orde? Doet het pijn als je eraan komt of alleen als ze erop zou staan?
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Hope schreef:
Ach shit! Zit er niet iets in? Een splinter, stukje hout? Nagels in orde? Doet het pijn als je eraan komt of alleen als ze erop zou staan?
Nagels zijn prima, ik kan niets vinden wat erin moet/kan zitten.
Punt is; Lola is geen piepert, die geeft zeldzaam tot nooit pijn aan, dus ik zit nu echt met een knoop in mijn maag... Ze staat loopt zo;
Afbeelding
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef:Nagels zijn prima, ik kan niets vinden wat erin moet/kan zitten.
Punt is; Lola is geen piepert, die geeft zeldzaam tot nooit pijn aan, dus ik zit nu echt met een knoop in mijn maag... Ze staat loopt zo;
Afbeelding

Oh oh oh, dat doet al zeer als je ze zo ziet staan :-\
AntjeNalaSimba
4-sterren
4-sterren

Bericht door AntjeNalaSimba »

constance.blokzijl schreef:
Nagels zijn prima, ik kan niets vinden wat erin moet/kan zitten.
Afbeelding
Beterschap met haar.
Hoop dat het mee valt.
Nala had met de ijzel ook een verkeerde beweging gemaak.
En zij is ook absoluut geen pieper.
Toen ze de trap af liep en een piep liet horen wist ik dat er iets mis was.
Ze heeft een paar dagen pijnstilling mee gekregen en toen was het ook over.
Hoop dat dat bij Lola ook zo is.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

AntjeNalaSimba schreef: Beterschap met haar.
Hoop dat het mee valt.
Nala had met de ijzel ook een verkeerde beweging gemaak.
En zij is ook absoluut geen pieper.
Toen ze de trap af liep en een piep liet horen wist ik dat er iets mis was.
Ze heeft een paar dagen pijnstilling mee gekregen en toen was het ook over.
Hoop dat dat bij Lola ook zo is.
Ik hoop het ook echt zo! Dit vind ik helemaal niets... Ik vind het zo zielig voor haar nu, ze kruipt ook in de bench omdat Harry haar daar niet lastig valt, ja die wil graag spelen met haar...
AntjeNalaSimba
4-sterren
4-sterren

Bericht door AntjeNalaSimba »

constance.blokzijl schreef:
Ik hoop het ook echt zo! Dit vind ik helemaal niets... Ik vind het zo zielig voor haar nu, ze kruipt ook in de bench omdat Harry haar daar niet lastig valt, ja die wil graag spelen met haar...
Snap ik wel.
Je kunt nu niks anders doen dan afwachten wat de pijnstilling doet.
Het is ook niet leuk je lieverd in pijn te zien.
Slim van haar dat ze in de bench gaat liggen.
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Oh, sneu zeg!!
Beterschap. Meestal is het na een paar dagen weer over. :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

constance.blokzijl schreef:Nagels zijn prima, ik kan niets vinden wat erin moet/kan zitten.
Afbeelding

Och gos, Lolita. Hopelijk is het een flinke verstuiking van het sjezen en gaat het met pijnstillers in een paar dagen over. Beterschap!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Anne in Duitsland schreef:

Och gos, Lolita. Hopelijk is het een flinke verstuiking van het sjezen en gaat het met pijnstillers in een paar dagen over. Beterschap!
Ik hoop het! Ik heb morgenmiddag wel vrij genomen van mijn werk zodat ik wat ruimer in de tijd zit om toch naar de DA te gaan.
De pijn lijkt in het onderste deel van de poot te zitten, ik mag er aan zitten maar kijkt ze gespannen wat ik doe, manlief mag er nog niet eens naar wijzen zonder dat ze bromt.....

Moppie ligt nu voor het eerst weer in hele lange tijd op schoot.....
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Beterschap voor Lola! Hoop dat het snel over is!

@ Hope, wat ontzettend jammer dat het zo moet gaan. Gebeurd jammer genoeg zo vaak bij topsport, het is je hele leven en je moet (samen met de dier) topfit zijn. En als je een team vormt met je paard ben je extra kwetsbaar, want dan zijn er 2 waar iets mis mee kan gaan. Heel veel beterschap voor paardlief en ook sterkte voor jullie! Voor een topsporter is het heel wat als je droom eindigt.
cj

Bericht door cj »

Jeetje ik wilde klagen, maar lees nu toch echt nare dingen. Hope, dit gaat veel verder dan een ziek paard.
Is de hond mss gestoken in zijn poot? Joepie staat dan ook zo, terwijl splinters en wondjes hem niks doen.

Ok klein klachtje HOOIKOORTS, gek word ik er van!
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

cj schreef: Ok klein klachtje HOOIKOORTS, gek word ik er van!
tipje: vriendlief is erg enthousiast over de tabletjes van A Vogel

OT: Lijkt er op dat ik een beginnende oorontsteking heb.... :-[
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Zo'n 5 uur in de trein zitten met mooi weer is niet leuk, nu helemaal stijf ::)

Wat een enorm vervelend bijgevolg voor je geliefde man Marloes :(

Plaats reactie