Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

De brief is vanmorgen naar het postkantoor gebracht,dus zal hij het morgen wel ontvangen! Ik ben ook zo benieuwd hoe en of hij gaat reageren!

Heb nog met mijn jongste gesproken over geen uislaapkooien/hokken en de herdershond die achter een deur op koude tegels uit de narcose moest komen! Hij vindt dat ondanks ik het zelf niet heb gezien,dit moet melden bij de dierenbescherming,met de uitleg erbij wat ons afgelopen week met Belly is overkomen! Kan ik dat doen?
Die DA werkte voordat hij zijn eigenpraktijk kreeg,op een niet fijne manier ontslagen bij een praktijk waar hij werkte,kan ik daar info over hem vragen? Ook met uitleg afgelopen week erbij vermelden! Ga sowieso ff googlen op zijn naam!
Radja schreef:De brief is vanmorgen naar het postkantoor gebracht,dus zal hij het morgen wel ontvangen! Ik ben ook zo benieuwd hoe en of hij gaat reageren!

Heb nog met mijn jongste gesproken over geen uislaapkooien/hokken en de herdershond die achter een deur op koude tegels uit de narcose moest komen! Hij vindt dat ondanks ik het zelf niet heb gezien,dit moet melden bij de dierenbescherming,met de uitleg erbij wat ons afgelopen week met Belly is overkomen! Kan ik dat doen?
Die DA werkte voordat hij zijn eigenpraktijk kreeg,op een niet fijne manier ontslagen bij een praktijk waar hij werkte,kan ik daar info over hem vragen? Ook met uitleg afgelopen week erbij vermelden! Ga sowieso ff googlen op zijn naam!
Als je denkt, en ik vind het zo klinken, dat het welzijn of zelfs het leven in gevaar is zou ik de dierenbescherming bellen om advies te vragen. Vraagje. Is deze kliniek niet aangesloten bij één of andere vereniging? Overkoepelende organisatie? Nederlandse vereniging van dierenartsen of zo (ik roep maar wat), want dan meldde ik daar het incident van de herder ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door