Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Gisteren met vrienden en hun 3 jarige zoontje naar aquazoo geweest. Super leuke dag gehad.

Het kleine kereltje verheugde zich na al die dierentuindieren op herdershond Oscar. Prachtig zoals hij dat de hele tijd zei. Maar ja, herdershond Oscar verheugde zich uiteraard niet zo op een driejarige onbekend kindje... Dus toen iedereen binnen was en geinstalleerd en Oscar rustig was in zijn hok, hem er uit gehaald om kunstjes te doen. Uitgelegd aan het mannetje dat Oscar niet van knuffelen houdt, maar wel kunstjes kan laten zien. Hij vond het prachtig, we kregen luid applaus vanaf de bank. En Oscar vindt het dan wel een beetje spannend en gek, maar ook wel leuk en zo is iedereen weer blij :)
Door Kim_S
Had noodweer onderweg, en moest daarna meteen de seizoensfinale van the Blacklist kijken ::) Dat is echt heul heul belangrijk :biggrin2:

Het ging best goed! Ik mag voortaan mijn eigen tijd indelen, zoals IK denk dat goed is. Of dat nou 6 afspraken per week zijn of 27. Dat wilde ik bereiken. Ik kan heus wel zelf beoordelen wat prioriteit heeft. En dan gaan we vanaf nu ook samen werken aan de dingen die nog niet goed genoeg gaan. Was een positief gesprek, en de directeur zat er ook bij. Ik werd serieus genomen.

Maar neemt niet weg dat ik er al met al toch een aardige kater aan overgehouden heb, en dat ik er nog steeds rekening mee hou dat het over 8 maanden klaar is.

Lief dat jullie zo meeleven! Doet me goed! :-*
Door eelke
Fijn dat het voor nu een gesprek was waar je voor nu weer mee verder kunt. Wat over 8 maanden is is over 8 maanden pas. Eerst hier mee aan de slag. :)

En je weet wat helpt tegen een kater he!
Door -Saskia-
eelke schreef:Fijn dat het voor nu een gesprek was waar je voor nu weer mee verder kunt. Wat over 8 maanden is is over 8 maanden pas. Eerst hier mee aan de slag. :)

En je weet wat helpt tegen een kater he!
+1 Hier kan je absoluut verder mee.
Vooral fijn dat je serieus werd genomen. Niets belangrijker dan dat. :-*
Kim_S schreef:Had noodweer onderweg, en moest daarna meteen de seizoensfinale van the Blacklist kijken ::) Dat is echt heul heul belangrijk :biggrin2:

Het ging best goed! Ik mag voortaan mijn eigen tijd indelen, zoals IK denk dat goed is. Of dat nou 6 afspraken per week zijn of 27. Dat wilde ik bereiken. Ik kan heus wel zelf beoordelen wat prioriteit heeft. En dan gaan we vanaf nu ook samen werken aan de dingen die nog niet goed genoeg gaan. Was een positief gesprek, en de directeur zat er ook bij. Ik werd serieus genomen.

Maar neemt niet weg dat ik er al met al toch een aardige kater aan overgehouden heb, en dat ik er nog steeds rekening mee hou dat het over 8 maanden klaar is.

Lief dat jullie zo meeleven! Doet me goed! :-*
Fijn dat je gesprek enigszins positief was.
Weet je, het is simpel, je kunt niet meer dan je best doen. Is dat niet genoeg, dan is dat pech voor hen.
Ik heb ook ooit zo'n baan gehad, niets was goed genoeg en omdat er op mijn functioneren an sich niets op te merken was, werd er zelfs geluisterd naar roddels. Achteraf blij dat ik daar weg ben Afbeelding alhoewel, ik daar wel 13 kilo was afgevallen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door