Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hij is geweest en ze gingen wel het dak op. Op zich natuurlijk wel goed dat ze dan meteen kunnen kijken of de kap nog goed zit. Het miezerde dus dat viel alles mee. Ha. Ben blij zat. Hoef ik niet meer zitten te wachten op mensen in mn huis ::)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Grrr koorts >:( 2e keer dit jaar al, terwijl ik normaal bijna nooit koorts meer had. >:( voel me slappe vaatdoek en gaat weer verder voor tv hangen :-\
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kaio schreef:Grrr koorts >:( 2e keer dit jaar al, terwijl ik normaal bijna nooit koorts meer had. >:( voel me slappe vaatdoek en gaat weer verder voor tv hangen :-\
Flut he? Voor mij was het met Pinksteren de 4e keer in een half jaar. Jij hebt ook goed de griep gehad he? Lijkt nogal een terugkerend dingetje te zijn, niet zo maar te verslaan. Beterschap, hopelijk zakt ie snel.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Dankje. Tot nu toe was ie alleen maar aan het stijgen, maarheb nu het idee dat ie stabiel blijft. Ja idd ik had eerder dit jaar die megagriep, dat ik niet eens omhoog kon komen om wat te drinken :-X en die duurde ook zo lang, balen ging eindelijk weer lekker en ook weer lekker bam sporten, kannik weer opnieuw opbouwen ::)
Zo blijf je wel bezig ::) :P maar het gaat vast niet zo erg worden als die! Echt niet! ( hoop ik)
Zou het dan dezelfde zijn die opduikt op het moment dat je lichaam verzwakter is ? :???: Stout virus.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja ik denk he. En je weerstand zal ook wel lager zijn. Ach, ik ben er prima mee afgevallen, dus er zitten ook voordelen aan ;)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik werk nu bij een nieuwe werkgever met het salaris van mijn oude werkgever [emoji35] Ze gaan bij uzb even nakijken wat er fout is gegaan. [emoji53]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kaio schreef:Grrr koorts >:( 2e keer dit jaar al, terwijl ik normaal bijna nooit koorts meer had. >:( voel me slappe vaatdoek en gaat weer verder voor tv hangen :-\
Bah, :( beterschap :-*
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Beterschap Kaio!

Hier een klaag-dag. Schade door noodweer, Tessa heeft een modderbad genomen en stond te klappertanden in haar stal, alles is zeik- en zeiknat hier. Weides, paddocks, all-weather bodem, stallen, alles. Bah.

En mijn horloge liep niet meer. Ik naar juwelier voor nieuw batterijtje, kermis dus juwelier dicht. Andere juwelier, is een dik kwartier weg met mijn horloge komt dan terug: 'het is niet gelukt mevrouw'. Krijg ik mijn horloge terug, band gebroken, beschadigd aan de achterzijde en nog steeds niet werkend. Mevrouw bleef bij hoog en laag volhouden dat de band al gebroken was (joh, dat zou ik echt gemerkt hebben hoor, een bandje dat in twee stukken ligt) dus ik pissig de winkel uit.
Morgen naar een andere juwelier kijken of het nog te repareren valt.
cj

Bericht door cj »

Niet jouw dag he Hope.....sterkte.
Saskia
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Knuf voor iedereen hier!

Ik wil even klagen dat vanavond de laatste aflevering van dit seizoen van the Blacklist op tv was. En nou moet ik weer tot weet ik wanneer wachten op het volgende seizoen >:(
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Kim_S schreef:Knuf voor iedereen hier!

Ik wil even klagen dat vanavond de laatste aflevering van dit seizoen van the Blacklist op tv was. En nou moet ik weer tot weet ik wanneer wachten op het volgende seizoen >:(
+1!
Was wel errug spannend. De eerste verrassing had ik wel zien aankomen, maar die laatste.... :o
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

pluk schreef:+1!
Was wel errug spannend. De eerste verrassing had ik wel zien aankomen, maar die laatste.... :o
Nou!!! :o
Ik vind het een geniale serie. Is het enige uur in de week dat ik echt aan de buis gekluisterd zit.
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Kim_S schreef:Nou!!! :o
Ik vind het een geniale serie. Is het enige uur in de week dat ik echt aan de buis gekluisterd zit.
Mag ik klagen dat ik dat moet missen vanwege mijn oefenavond vd brandweer!!! Ik kan dat pas woensdag kijken >:( En tegen die tijd heeft mijn moeder alles al verklapt!!!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vandaag vijf jaar geleden dat ik mijn allerliefste vriendje heb laten gaan. [emoji22] Dat deze dag maar vlug voorbij mag zijn.

doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

hannabelgje schreef:Vandaag vijf jaar geleden dat ik mijn allerliefste vriendje heb laten gaan. [emoji22] Dat deze dag maar vlug voorbij mag zijn.

:bigarmhug:

Plaats reactie