Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Gefeliciteerd Eelke en Meneer Eelke!

OT: ik heb een jurkje aan. Ik weet nog niet zo goed of ik dat in het klaagtopic of het geluksmomentjestopic moet zetten.... Oke, ik weet het wel, de panty in het klaagtopic, het feit dat ik weer een jurkje aan durf in het geluksmomentje :)
Door jasmijn
Panty's een van de velen martel werktuigen om de vrouw onder de duim te houden ::) :biggrin2:
Verschrikkelijke dingen die zeg, ik haat ze echt met een diep gegronde haat >:(

Haku beging het echt te snapen dat hij de leiding heeft tijdens wandelingen, we hebben net een wandelinge gemaakt die niet voor komt op onze "normalen" routes.
Zo grappig om hem soms echt te zien twijfelen of waar hij heen wilt, ik heb wel een paar keukens gemaakt want ik wou op een geven moment wel weer naar huis wat ben heel erg misselijk :-\

Op het einden makten ik ook een keuzen voor hem in verband met een anderen hond en ik merkte gelijk dat hij opgefokt werd, we waren ook al anderen honden tegen gekomen maar omdat hij daar zelf mocht kiezen werd hij niet gestrest.
Ook weer een goede les voor mij dus, hem echt zelf laten kiezen en hem steunen in zijn keuzen.

Wat ook echt super fijn is is dat hij snapt dat als hij iets eng vind hij kan vragen of ik hem optil, dan is hij weg bij de engen hond of hoeft hij niet zelf langs engen apparaten of zo.
Zo ook vandaag weer ze waren met die straatveegmachines voor ons huis bezig dus toen we naar huis ging was hij echt bang, hij liep naar mij toe ik vroeg aan hem tillen? ( dat is een "commando" waar van hij weet dat het echt een vraag is, wil hij niet is dat geen probleem )
Ja hij wou heel graag tillen en sprong zo in mijn armen, zo fijn als je hond echt aangeeft wat hij wilt.

Vriendlief en ik hadden gister besloten voortaan om 6 uur op te staan zo dat we samen rustig de dag kunnen beginnen, vanochtend jammerlijk misluk ::) :biggrin2:
Maar van 10 uur opstaan opeens naar 6 uur opstaan is ook wel een grote overgaan opeens, ben dus pas om 8 uur opgestaan wat al wel 2 uur vroeger is :cool:
Vriendlief is om 7:40 uit bed gekomen dus ook zijn poging ging niet echt lekker :biggrin2:

Morgen wil hij om 7 uur op staan en ik heb besloten om mijn opstaan tijd elke dag met 5 minuten te vervroegen tot ik op 6 uur zit dus morgen voor mij 7:55 opstaan :)
Door Els&Flow
Panty's zijn uitgevonden door mannen, dat kan niet anders. Waardeloze irritant gevaartes die afzakken, ragdun zijn, ladders veroorzaken van je tenen tot ver bovenin, maar sexy dat ze zijn.. Not.
Door Kaela
Els&Flow schreef:Panty's zijn uitgevonden door mannen, dat kan niet anders. Waardeloze irritant gevaartes die afzakken, ragdun zijn, ladders veroorzaken van je tenen tot ver bovenin, maar sexy dat ze zijn.. Not.
Nou, ik moet toegeven, ik had een hele stevige. Zat best aardig, is heel gebleven, heeft mijn moordende ballerina's overleeft, terwijl er een pleister op de hak moest wegens au. Ik vrees toch dat ie het klaagtopic niet gaat halen.

Ik ben overladen met complimentjes, enorm gênant. Volgende week maar eens jurkje nummer 2 aan en hopelijk is iedereen er dan wat aan gewend.

Net gesport en uitgebreid sauna gedaan. Nu even eten en dan doet ik helemaal niets meer. Morgen komt mijn personal trainer op het werk in het kader van de gezonde maand. Super leuk en dan mag ik 6 keer aan de bak om oefeningen te demonstreren :o
Door Els&Flow
Ik gebruik tegenwoordig een legging als panty, gaat een stuk beter. Liever nog gewoon blote benen maar dat gaat niet altijd.

Haha, ik hoorde net een hoop gelach uit de badkamer en tegelijk bedacht ik me goh waar is Flowie? Boven dus, ze houd toezicht op de bouwwerkzaamheden. In dit geval lag de aannemer plat op zn buik om onder de douchebak te kijken en Flow zat bovenop hem. ;D Ze vind het prachtig, al dat getimmer en nu met de waterwerkzaamheden zit die zwarte neus echt overal tussen. :smitten: Gelukkig is de aannemer stapelgek op haar..
Door dinky89
Hahaha heerlijk dat die aannemer er zo positief mee omgaat Els, moet een heerlijk gezicht zijn ;D

Waar ik niet zo'n enorme hekel aan heb zijn kniekousjes ipv panty. Die gebruik ik nog wel eens wanneer ik pumps onder een nette broek aan trek en blote voeten te koud is ;)

Ik weet inmiddels ook weer waarom ik geen slimme thermostaat wilde toen een meid die aan mij wilde verkopen aan de deur. Ik werd helemaal voor gek verklaard door haar toen ik me afvroeg hoe het zit met de beveiliging van de gegevens. Vandaag kom ik artikel tegen dat mijn vraagtekens bevestigd: http://www.adformatie.nl/blog/slimme-me ... -huiskamer en dan helemaal in combinatie met http://www.nu.nl/gadgets/4268450/nest-k ... asten.html
Denk dat ik maar wacht met slimme apparaten in huis totdat dit twitteraccount niet meer bestaat: https://twitter.com/internetofshit?lang=nl
Laat die meid van de slimme energiemeter maar mooi in haar roze olifant wereldje leven zoals ze het zelf noemde ::)

Nu back to work
Laatst gewijzigd door dinky89 op za 28 mei 2016, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
dinky89 schreef:Hahaha heerlijk dat die aannemer er zo positief mee omgaat Els, moet een heerlijk gezicht zijn ;D

Waar ik niet zo'n enorme hekel aan heb zijn kniekousjes ipv panty. Die gebruik ik nog wel eens wanneer ik pumps onder een nette broek aan trek en blote voeten te koud is ;)

Ik weet inmiddels ook weer waarom ik geen slimme meter wilde toen een meid die aan mij wilde verkopen aan de deur. Ik werd helemaal voor gek verklaard door haar toen ik me afvroeg hoe het zit met de beveiliging van de gegevens. Vandaag kom ik artikel tegen dat mijn vraagtekens bevestigd: http://www.adformatie.nl/blog/slimme-me ... -huiskamer en dan helemaal in combinatie met http://www.nu.nl/gadgets/4268450/nest-k ... asten.html
Denk dat ik maar wacht met slimme apparaten in huis totdat dit twitteraccount niet meer bestaat: https://twitter.com/internetofshit?lang=nl
Laat die meid van de slimme energiemeter maar mooi in haar roze olifant wereldje leven zoals ze het zelf noemde ::)

Nu back to work
Leuk dat de aannemer het zo kan vinden met Flow ;D

Dinky: ik was even in de war met de slimme meter :doh: Pff, nog maar even niet aan de slimme dingen in huis, ik geef zelf wel een slinger aan de thermostaat :D

Gister een oude heer aangesproken op straat, die met z'n Border Terriër aan het fietsen was. Ik had hem vaker gezien...Het hondje trekt als een gek aan het korte touwtje wat aan de Springer aan de fiets zit. Maar hij trekt opzij, niet naar voren.
Ik heb hem aangesproken of hij weet hoe heet het asfalt kan worden, hij zei dat hij het wist en ook dat hij ook fietst als het bloedheet is. Hij fietst heeeeel langzaam (hij zei dat hij 80 was) maar alsnog.....hij had op Bevrijdingsdag z'n eerste hond, dus nu al 71 jaar een hond gehad en hij vond niet dat hondje nu hijgde....hondje hijgde echt wel >:(
Ik praatte duidelijk tegen een muur. Hondje was 1000 euro geweest en hij wist heus hoe hij met honden om moest gaan. En thuis stond een bak water, hij had niks mee voor onderweg...
Wat moet je hier nou mee, ik weet ook niet waar hij woont...aaaarrrrggghhhh!
Door eelke
Ik heb een lief klein puppie-beertje gewassen. En nu een gebroken rug ;D wat een gedoe is dat he, 3 kwartier om m nat te krijgen en dan weer 3 kwartier om m droog te krijgen. En dan isssie nog nat achter de oren.
Maar goed, hij vind zichzelf dan altijd heel schattig en gaat op zijn kont zitten en liefkozend smakken en als ik dan net te dichtbij kom... :P

Nu wachten tot de pakketbezorger komt. Misschien dan. Ik heb bevestiging van het bedrijf dat t verzonden is, maar geen track and trace, maar ik weet ook niet of je die er krijgt. Op postnl kun je zien hoe laat de bezorger in de wijk is, dus best goed te doen om tussen 12 en 14 ff op te letten.
Door koekje
Kind op de peuterspeelzaal afgeleverd. Voordat we weggingen rook het naar kak en toen dacht ik nog 'scheet'. toen ik wegging, rook het nog steeds een beetje kakkig. Gelukkig heb ik daar een pak pampers al eerder achtergelaten.
Els&Flow schreef:Ik gebruik tegenwoordig een legging als panty, gaat een stuk beter. Liever nog gewoon blote benen maar dat gaat niet altijd.

Haha, ik hoorde net een hoop gelach uit de badkamer en tegelijk bedacht ik me goh waar is Flowie? Boven dus, ze houd toezicht op de bouwwerkzaamheden. In dit geval lag de aannemer plat op zn buik om onder de douchebak te kijken en Flow zat bovenop hem. ;D Ze vind het prachtig, al dat getimmer en nu met de waterwerkzaamheden zit die zwarte neus echt overal tussen. :smitten: Gelukkig is de aannemer stapelgek op haar..
Wat een lekker ding is Flow toch ook!! Afbeelding
Door jasmijn
Els&Flow schreef:Ik gebruik tegenwoordig een legging als panty, gaat een stuk beter. Liever nog gewoon blote benen maar dat gaat niet altijd.

;D ;D ;D ;D

Wat een heerlijke hond is het toch :-*

Doet me ook denken aan een van mijn vroeger katten, verschrikkelijk nieuwesgierig en van de duivel niet bang.
Was mijn vader de vloer van de badkamer aan het uit bikken zat er opeen een katten kop tussen hamer en beitel "zo van wat doe je?", mijn vader een hart aanval en de kat een badkamer verbod als hij daar aan het werken was ::) :biggrin2:
Door jasmijn
Vandaag stond op de planning mieren pesten en cadeautje maken voor vriendlief.

Mieren pesten is afgerond alle gaatjes waardoor ze naar binnen kwamen dicht gemaakt, ook gelijk een stuk mee gepakt waardoor de pissebedden binnen kwamen dus daar zijn we ook van af :cool:

Cadeautje is in de maak, het is iets wat ik al heel lang in mijn hoofd heb en nu eindelijk uit kan voeren.

Ben allen wel me heten lijm pistool kwijt wat ik er ook voor nodig had dus daar moet ik nog iets op verzinnen, op de een of anderen manier raak ik dat ding echt elke keer kwijt :???: ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door