Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Wacht maar. Geniet van je zwangerschap want eens het voorbij is,ga je het zo missen. Of dat deed ik toch. Zeker het tweede deel als je haar voelt bewegen. Zo magisch.

3 weken overtijd? Hier wachten ze maximaal 10 dagen en dan zetten ze je in gang. Dat vind ik ook wel overdreven hoor . Ik ben meer voor de natuur de tijd te geven. Officieel ben je zelfs maar echt overtijd na 42 weken zwangerschap, maar zolang wachten ze hier dus zelfs niet.

Ik was niet echt nerveus of echt aan het aftellen bij Laurens zijn geboorte. Ik vond het allemaal wel prima. En toen werd Luis doodziek net een paar dagen voor de uitgerekende datum en wilde ik dat Laurens nog wat zou wachten. Waarop hij wel kwam natuurlijk... ::)
Wat ik enger vond was dat de gyne op week 37 plots zei dat ik al een cm ontsluiting had en dat het op dat moment nog 5 weken kon duren, maar ook voor elk moment kon zijn. Toen had ik echt zo iets van:help! Ik ben nog niet klaar! ;D
Door jasmijn
pearlsofpassion schreef:Wacht maar. Geniet van je zwangerschap want eens het voorbij is,ga je het zo missen. Of dat deed ik toch. Zeker het tweede deel als je haar voelt bewegen. Zo magisch.

3 weken overtijd? Hier wachten ze maximaal 10 dagen en dan zetten ze je in gang. Dat vind ik ook wel overdreven hoor . Ik ben meer voor de natuur de tijd te geven. Officieel ben je zelfs maar echt overtijd na 42 weken zwangerschap, maar zolang wachten ze hier dus zelfs niet.

Ik was niet echt nerveus of echt aan het aftellen bij Laurens zijn geboorte. Ik vond het allemaal wel prima. En toen werd Luis doodziek net een paar dagen voor de uitgerekende datum en wilde ik dat Laurens nog wat zou wachten. Waarop hij wel kwam natuurlijk... ::)
Wat ik enger vond was dat de gyne op week 37 plots zei dat ik al een cm ontsluiting had en dat het op dat moment nog 5 weken kon duren, maar ook voor elk moment kon zijn. Toen had ik echt zo iets van:help! Ik ben nog niet klaar! ;D
Mijn moeder is nog al eng als ze haar zin wilt hebben, daarbij is het al weer een tijd geleden dus misschien zijn er dingen verrandert.
Ik wil die van mij ook de tijd geven die ze nodig heeft en zo lang er geen echten problemen zijn bepaalt zij wanneer ze komt.

Over genieten van de zwangerschap
ik krijg migreren van de hormonen, mijn fybromialgie is 3 keer zo erg geworden, ben al een keer flauw gevallen door waarschijnlijk de lage bloeddruk wat normaal is ( de bloeddruk dan ) en word nu door vast voedsel misselijk. Vind er eigenlijk echt geen zak meer aan als ik eerlijk mag zijn, en die is de "makelijke" trimester :-\
Door pearlsofpassion
Oei, das niet zo leuk nee.
Ik heb de eerste weken afgezien qua misselijkheid maar na week 15 was dat wel.over. Al een geluk,want toen kreeg ik zwangerschapsdiabetes...
Later nog wat pijntjes in rug,nogal sterke in de ribben, erg veel nachtelijke beenkrampen en gezwollen voeten. Oh en ben ook wel.eens flauwgevallen... :-\
Maar toch. Ik vond het wel erg leuk,zeker op het eind.
Ik hoop dat het nog betert bij jou. Het kan zoveel veranderen.

Dat was bij de eerste. Deze gaat een stuk vlotter al heb ik wel meer hoofdpijn.
Door eelke
Ik heb weekend :cool:

Nah op 1 telefoontje wat ik morgen moet plegen na, maar die heb ik voor t gemak bij vandaag gezet, dus volgens de papieren heb ik weekend :D
Door Angelique
eelke schreef:Ik heb weekend :cool:

Nah op 1 telefoontje wat ik morgen moet plegen na, maar die heb ik voor t gemak bij vandaag gezet, dus volgens de papieren heb ik weekend :D

Leuk voor je >:(

:biggrin2:
Door -Annemarie-
jasmijn schreef:Ja dat wil ik ook doen mocht ze echt dicht bij december geboren worden, ken ouders die dat niet doen en vind dat echt zo sneu voor die kinderen :-X

Hier word het ook Sinterklaas en kerst cadeautje, sinterKlaas van uit mij en kerste van uit de familie van mijn vriend.
Onze jongste spruit is geboren op derde kerstdag. Wij deden geen cadeautjes met kerst, dus daarna al helemaal niet. ;)
En denk je dat je het kunt plannen (ná de feestdagen); komt ze gewoon drie weken te vroeg. ::) ;D
Recalcitrant? :P
Van wie zouden de spruiten die karaktertrek toch hebben? :-[
Door smulpaap
Voor mijn doen vroeg naar bed . Nog vroeger wakker dan normaal . Dus maar met de soos op pad gegaan ..... drie fazanten gezien in het veld , en verder hoorde ik alleen de kikkers . Heerlijk wandelen zo in alle vroegte
Door Hope
pearlsofpassion schreef:Wacht maar. Geniet van je zwangerschap want eens het voorbij is,ga je het zo missen. Of dat deed ik toch. Zeker het tweede deel als je haar voelt bewegen. Zo magisch.

Even uit interesse, heb je daar als vrouw dan niks over te vertellen?
Door koekje
WaNneer je gaat bevallen? Nee, dat is iets wat nu eenmaal gebeurt.
Na 42 weken krijg je een inleiding, omdat je kind anders te groot wordt en de placenta op raakt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door