Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
jasmijn schreef:Bijna mijn meest geweldige geluksmomentje vergeten te delen, gister avond heb ik mijn kleine meid voor het eerst gevoeld, :D

En nu ik dit schrijf voel ik haar weer :D :D :D :D :D :D

O wat is dit gaaf :mbounce:

Oh ja dat weet ik ook nog wel . dan heb je het gevoel dat het ""echt "" wordt . Heel bijzonder idd
Door Martine-Tom
Bij een budgetsupermarkt geweest en voor 3,25 een pond ui, 2 grote zoete aardappels, 3 punt paprikas, 2 komkommers, 2 courgettes en 5 tenen knof gekocht :cool:
Door pearlsofpassion
jasmijn schreef:Bijna mijn meest geweldige geluksmomentje vergeten te delen, gister avond heb ik mijn kleine meid voor het eerst gevoeld, :D

En nu ik dit schrijf voel ik haar weer :D :D :D :D :D :D

O wat is dit gaaf :mbounce:
Ja, fijn hè ? :) zo bijzonder.
Fijn dat je een meisje krijgt.
Ik ben in verwachting van ons tweede zoontje en ik voel hem al een tijdje heel af en toe, maar de laatste week toch een stuk meer dan ervoor. Ik ben nu 20 weken en bij de eerste voelde ik hem al veel vroeger geregeld.

We zullen dan wel bijna tegelijk moeten bevallen zeker?
Hoever ben jij nu?
Door jasmijn
Ik ben ook 20 weken ( en 5 dagen ) :biggrin2:

Dus ja ik denk dat we wel in de zelfde week zitten, als mijn meisje mij en mijn zussen niet na gaat doen teminsten :biggrin2:
We waren allemaal te laat, ik "maar" 1,5 week maar mijn zussen alleenbij meer dan 2 weken ::)

Ik hoop echt heel erg dat ze optijd komt want anders vind ik het een beetje dicht bij Sinterklaas en kerst worden en dat is niet zo heel erg leuk voor de kleine.
Door pearlsofpassion
jasmijn schreef:Ik ben ook 20 weken ( en 5 dagen ) :biggrin2:

Dus ja ik denk dat we wel in de zelfde week zitten, als mijn meisje mij en mijn zussen niet na gaat doen teminsten :biggrin2:
We waren allemaal te laat, ik "maar" 1,5 week maar mijn zussen alleenbij meer dan 2 weken ::)

Ik hoop echt heel erg dat ze optijd komt want anders vind ik het een beetje dicht bij Sinterklaas en kerst worden en dat is niet zo heel erg leuk voor de kleine.
Dat meen je niet?
Dan zijn we echt op precies dezelfde dag uitgerekend. Zo grappig. :)

Wij kwamen thuis ook allemaal te laat. Geen twee weken maar toch een paar dagen. En mijn ma heeft heel moeizame en lange bevallingen gehad. Maar ons eerste zoontje Laurens heeft net over middernacht dus net overtijd beslist dat het tijd was en de bevalling ging eigenlijk heel vlot . Iets te vlot eigenlijk, het is wel leuk als weeën een beetje opbouwen en je tussendoor wat tijd geven om adem te halen ipv zich aan elkaar te ritsen... ::)

Het kan dus helemaal anders lopen als bij je ma. ;)
Door Kim_S
jasmijn schreef:Ik ben ook 20 weken ( en 5 dagen ) :biggrin2:

Mijn dochters zijn geboren op 6 december en 18 december. Dat is voor hun gewoon kadomaand :biggrin2:
Ze krijgen dus wel ook met Sinterklaas en Kerst nog kadootjes. Want dat zou ook zo zijn als ze in juli geboren zouden zijn.
Door jasmijn
pearlsofpassion schreef:Dat meen je niet?
Dan zijn we echt op precies dezelfde dag uitgerekend. Zo grappig. :)

Wij kwamen thuis ook allemaal te laat. Geen twee weken maar toch een paar dagen. En mijn ma heeft heel moeizame en lange bevallingen gehad. Maar ons eerste zoontje Laurens heeft net over middernacht dus net overtijd beslist dat het tijd was en de bevalling ging eigenlijk heel vlot . Iets te vlot eigenlijk, het is wel leuk als weeën een beetje opbouwen en je tussendoor wat tijd geven om adem te halen ipv zich aan elkaar te ritsen... ::)

Het kan dus helemaal anders lopen als bij je ma. ;)
Wat ontzetten grappig dit zeg, ben benieuwd wie de eerste van ons gaat zijn :biggrin2:
Door jasmijn
Kim_S schreef:Mijn dochters zijn geboren op 6 december en 18 december. Dat is voor hun gewoon kadomaand :biggrin2:
Ze krijgen dus wel ook met Sinterklaas en Kerst nog kadootjes. Want dat zou ook zo zijn als ze in juli geboren zouden zijn.
Ja dat wil ik ook doen mocht ze echt dicht bij december geboren worden, ken ouders die dat niet doen en vind dat echt zo sneu voor die kinderen :-X

Hier word het ook Sinterklaas en kerst cadeautje, sinterKlaas van uit mij en kerste van uit de familie van mijn vriend.
Door constance.blokzijl
Ik heb voor het eerst in weken geslapen tot 7.30 aan een stuk, zonder wakker te worden van een blaffende pup! Overigens diezelfde pup lag nog in coma op de bank toen ik naast hem stond om 7.45
Door pearlsofpassion
jasmijn schreef:Ja dat wil ik ook doen mocht ze echt dicht bij december geboren worden, ken ouders die dat niet doen en vind dat echt zo sneu voor die kinderen :-X

Hier word het ook Sinterklaas en kerst cadeautje, sinterKlaas van uit mij en kerste van uit de familie van mijn vriend.
Zo dicht bij december wordt dat toch niet? Of heb ik me ergens misrekend? Ik sta gepland voor begin oktober. De 8e officieel... da's toch nog dik 19 weken van nu?
Door smulpaap
Er was hier iemand (Amber ) die weer heel vrolijk mee naar binnen ging bij ome dokter :biggrin2:
De vorige keer was niet zo gezellig hoor , toen moesten ze bloed van me hebben en zo ::)
Maar vandaag was het leuk :D De butler moest Doils en Gluco hebben en toen mocht ikke ook nog even kijken of er jammie te koop was
Nou , butler als het dan toch al geld kost .... neem dan maar wat mee hoor :D
Door jasmijn
pearlsofpassion schreef:Zo dicht bij december wordt dat toch niet? Of heb ik me ergens misrekend? Ik sta gepland voor begin oktober. De 8e officieel... da's toch nog dik 19 weken van nu?
Ja nee je hebt gelijk maar liever heb ik dat inderdaad braaf op 7 oktober komt ( mijn datum) dan dat ze zo als mijn zusje nog 3 weken blijft zitten ::) :-X

Vind het leuker als de cadeau momentjes een beetje verspreid zijn ;)
Door Angelique
jasmijn schreef:Ja nee je hebt gelijk maar liever heb ik dat inderdaad braaf op 7 oktober komt ( mijn datum) dan dat ze zo als mijn zusje nog 3 weken blijft zitten ::) :-X

Vind het leuker als de cadeau momentjes een beetje verspreid zijn ;)
En zelfs bij 3 weken langer is het nog steeds oktober :biggrin2:
Door jasmijn
Angelique schreef:En zelfs bij 3 weken langer is het nog steeds oktober :biggrin2:
Ja klopt, ik stel me aan :P :biggrin2:

hoewel ik echt niet 3 weken exstra zou willen wachten, ben het nu al een beetje zat en wil haar zo graag zien ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door