Hope schreef:Hoe is het gegaan vandaag? Is kattenkind al bij jullie?
Kattenkind is sinds gisterochtend bij ons.
Wat een leukerd is het!
Ik heb hem gisteren in onze slaapkamer gehouden in de oude bench van de hond. En ook los. Grootste deel van de dag bij hem gebleven. Mijn man werkte thuis en die zat beneden terwijl de jongste in de box speelde.
Gisteravond een handdoek waarop hij geslapen had beneden gelegd en overdag steeds de katten om en om geaaid.
Vanochtend Tobi in reismandje op eettafel gezet.
Hem eruit gehaald na een paar minuten. De hond vindt hem geweldig

Maar die is ook dikke vrienden met de andere kat, dus dat had ik wel verwacht.
Silke (de andere kat) kreeg eten en vrij snel sprong Tobi op de voerbak af

Silke liet het gewoon gebeuren.
Ze zijn beiden relaxed. Terwijl ik dit schrijf zitten ze samen uit één bak te eten.
Ze snuffelen aan elkaar, af en toe blaast Silke naar Tobi, maar het overgrote deel van de dag is er gewoon harmonie in huis en wordt er veel geslapen en gespeeld.
Het gaat dus perfect eigenlijk. Veel beter dan ik had gehoopt

Tobi heeft goede eetlust, maar at gister en vandaag wel alleen brokjes. Wilde hem niet én de stress van weg uit nest én ineens ander voer aandoen. Morgen schotel ik ook hem een lekker bakje KVV voor.
Hij heeft nog geen ontlasting gehad, vraag me af of dat normaal is. Hij plast wel. Drinkt ook goed water. Uit de bak van de hond
Onze zoon van 4,5 jaar is dol op hem. Hij luistert ook goed naar mijn instructies over Tobi zijn nageltjes en tandjes en dat hij niet met zijn vingers met hem mag spelen. Hij doet het heel goed qua negeren wanneer Tobi zijn nageltjes in hem zet. Allemaal doen we ons best om Tobi op te voeden tot een fijne huiskat. Ik heb er vertrouwen in en ben blij dat hij er is. We hebben veel lol om hem, echt leuk weer die gekke kittenstreken!
Bedankt allemaal voor jullie tips en gelukswensen!