Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Radja, opschieten!
Het is een uur geleden dat je de OP hebt gepost en sindsdien ligt de poes nog steeds niet aan het infuus/onder een warmtelamp/whatever bij een andere dierenarts en heeft ze nog steeds dikke ondertemperatuur.
Dit is een heel groot spoedgeval en het leven van poes is in gevaar.
Is er iemand die ondertussen de kat wat kan masseren over het hele lichaam. Beestje moet ook even gestimuleerd worden. En mocht het ademen stoppen: eigen mond over snuitje plaatsen en zachtjes blazen terwijl je checkt of borstkas iets uitzet. Gaat vrij gemakkelijk bij een kat.
Door Hope
koekje schreef:Niet afwachten, echt nu direct andere dierenarts. Emoties etc zijn voor straks, nu echt eerst actie.
Succes en sterkte.
+1!

Ik ken jullie situatie natuurlijk niet, maar persoonlijk zou ik geen tijd maken om berichtjes te typen op een forum. Geen verwijt of aanval, maar wel om aan te geven hoe zorgelijk ik de situatie vind.
Door Radja
We zijn weer terug! Belly moest daar blijven,is in shock en ligt nu in warmtekooi! Temp was weer een beetje gezakt! Ze hebben haar een beetje van dat wakker word spul gegeven,omdat door de onder temp bloedvaten vernauwd zijn! Ze kunnen pas later een vochtinfuus geven! Waarschijnlijk had ze het niet gehaald!

Hope ik kon nog ff laatste berichtje schrijven,omdat mijn zoon zijn kleren weer aan moest doen ;)

Morgenvroeg horen we meer en bij verslechtering bellen ze vannacht! Dus we hebben duimen nodig!

Ik ben zo vreselijk boos!!! Echt...............!!!pffffff
Ongelofelijk hoe schandalig dit, hier gaan de duimen aan dat ze morgen weer een vrooilijk actieve damen is en wakker met jullie mee naar huis kan.

Ik zou echte een klaagt in dienen tegen deze da, kloojo heeft je bijna je kat gekost >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door