Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef:Joep heeft sinds vanmorgen weer uitval in zijn rechterachterpoot..., duimen jullie ajb dat het weer goed komt??Ik duim heel hard mee!!
Edit: niet alleen recht, maar ook links. Geen reflex, geen diepe pijnperceptie. Prednison en pijnstilling zit erin, hij ligt rustig.
Kim_S schreef: Ja, maar die pijnpunten komen voort uit het feit dat ik zó ontzettend veel werk heb. Ik heb meerdere malen aangegeven dat het te veel is, maar daar wordt niet veel mee gedaan. Krijg het gevoel dat ik niet zo moet zeuren.Best wel een dikke K dus... Misschien ruilen van rayon een optie
Maar er is maandag op mijn verzoek een overleg over mijn tijdsindeling, en wat ze van me verwachten. Hopelijk constructief dus, maar ik weet het zo net nog niet.
constance.blokzijl schreef:Best wel een dikke K dus... Misschien ruilen van rayon een optieOw f*k, jij bent een klant(tikkie eigenbelang he
)
Ik hoop dat het gesprek maandag wat oplevert, echt je kunt niet meer dan je best doen. En als dat voor hen niet genoeg is, dan is dat pech want zij raken een goede kracht kwijt he!
constance.blokzijl schreef:Mag ik klagen dat ik niets te klagen heb?Jij wel
Kim_S schreef: Ow f*k, jij bent een klantPrive is prive, zakelijk is zakelijk.... Dit is prive![]()
Gaat priiiiima hoor![]()
![]()
![]()
Vandaag wel een betere dag gehad, want 2 flinke orders binnengehaald. We komen er wel. Ik wacht maandag gewoon even af.
Plien! Voorzichtige knuffel voor Joep van Anke! (En van de rest van de familie ook natuurlijk)
constance.blokzijl schreef:Mag ik klagen dat ik niets te klagen heb?Klinkt als een verhaal wat ik gehoord had allen ging dat over een klein meisje wat niet zindelijk wou worden.
Edit;
Toch wel! Ik heb een reteslimme bulldogpup! Die andere 2 waren niet bijster intelligent, slim genoeg zo is het niet, maar Harry pikt de boel zo akelig snel op! Resultaat is nu dus dat meneer sinds dit weekend met Lola op de bank slaapt.... Hij begon altijd als de vogels beginnen met fluiten te piepen. Als ik daar eens niet op reageerde was hij dus nat in de bench.... Minder slimme ik liet hem dus op de bank slapen na die tijd omdat hij anders om 6 uur weer blafte als ik vrij was.....
Na 7 weken gebroken nachten was de oplossing om hem dan maar op de bank te laten liggen, plast hij, dan plast hij.... Wel plastic op de bank met daarover kleden. Jullie raden het, maandag op mijn vrije dag werd ik pas om 7 uur wakker, vloog naar beneden, trof een zwaar ronkende, droge Harry aan.....