Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
BusKay schreef:Beter een slecht geplaatste grap waar ik dat toegeef dan iemand die achterbaks vanaf de zijlijn staat te schoppen!! Ook niet de eerste keer..
Rijp voor?? Vul het zelf maar in...
Goh, dan heb ik dat toegeven zeker ergens gemist geloof ik, in die paar minuten tussen de post waar ik op reageerde en mijn opmerking ;)

En achterbaks schoppen zou ik het niet noemen hoor, zou een fraaie zijn, het is mijn werk mensen vanuit een wmo-beschikking te helpen bij het begrijpen van de wereld :) ik dacht dat je wel wat meer kon hebben!
Door Hope
Getver wat hebben er toch veel mensen echt reden om te klagen. Sterkte!

Ik val ook in de categorie klein leed. Gisteren wat teveel gedaan en nu is het nog geen 11 uur en kan ik mijn ogen niet meer open houden. Echt zó irritant!
Door MillyMol
Kim_S schreef:Nee precies. Was eigenlijk meer bedoeld voor mezelf, ik zou écht wel willen ruilen momenteel. Maar niet om te zeggen dat de ellende van een ander minder erg is. Als dat zo is opgevat dan was dat zeker niet mijn bedoeling! :-*
Ik geloof dat je inmiddels op basis van mijn reacties wel begrepen hebt dat het inderdaad niet zo is opgevat Kim. En ik weet ook heel zeker dat je, als je het hele verhaal zou kennen, absoluut niet zou willen ruilen. Het is natuurlijk niet zomaar dat er geen botaanmaak is. Maar als je over alles wat je op dit forum neerschrijft eerst diep moet nadenken uit angst dat je iemand voor het hoofd stoot dan wordt het waarschijnlijk wel heel stil hier. Jij wilde ruilen omdat je dacht dat ik al 8 weken lekker op de bank lag, wat in jouw geval een zeer aanlokkelijk idee is (voor mij ook trouwens ;) ) en ik kan me dat heel goed voorstellen in jouw situatie. Laten we het niet zwaarder maken dan het is. Dit is tenslotte een klaagtopic, dus iedereen mag hier even lekker zijn hart luchten ::)

Mijn klacht van vandaag: heb slecht geslapen vannacht. Kon niet kiezen tussen twee merken voedseldrogers: Excalibur of Sedona. Uiteindelijk gekozen voor de Sedona SD-P9000. Keuzestress: zeer slecht voor de nachtrust *grinnikt* Cadeautje voor me, myself and I, omdat ik mezelf heul zielig vindt. En voor Tobias natuurlijk! :smitten: Staan er ergens op dit forum nog goede ideeën voor wat je allemaal kunt drogen?
Laatst gewijzigd door MillyMol op wo 25 mei 2016, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
Ik wil om boodschappen, op de scooter, en het regent >:(
Door MillyMol
Martine-Tom schreef:Ik wil om boodschappen, op de scooter, en het regent >:(
Kijk, dat is pas erg! ;D
Door Kaio
Hope schreef:Getver wat hebben er toch veel mensen echt reden om te klagen. Sterkte!

Ik val ook in de categorie klein leed. Gisteren wat teveel gedaan en nu is het nog geen 11 uur en kan ik mijn ogen niet meer open houden. Echt zó irritant!
ff een tukkie van een half uurtje/uurtje doen? (als dat kan) Voel je je daarna weer een stuk frisser
Door Kaio
MillyMol schreef:Kijk, dat is pas erg! ;D
hihi doet me denken aan theo Maassen.
Al het dood en verderf op tv, "zielige kinderen", heel erg, maar als je dan in de badkamer na het aandoen van je droge sokken net in dat plasje water trapt.....

Hier is het overigens droog :P

O wacht ik wil nog ff klagen... Rotteken, 2e lampekap besteld. Kaio nog in de lappenmand, die hond stopt niet gauw met likken dus ook tijdens het korstige heel proces moet die kap om, heeft Fozzy zich in 2 minuutjes tijd zich zo toegetakeld dat ie weer een spot heeft die loopt tot op zijn ballen. Bij Fozzy geloof ik serieus dat ei een tekenallergie heeft, hij reageert er zo heftig op. Gifspuit is al over hem heen gegaan, man wat meurt die hond toch nou :-X Kap komt hopelijk morgen binnen, want echt 1 seconde is al genoeg om alles weer open te bijten ::) En hij gaat wat minder makkelijk zijn met de kap dan Kaio.
Tjonge echt erg dit jaar
Door Pauline
Joep heeft sinds vanmorgen weer uitval in zijn rechterachterpoot..., duimen jullie ajb dat het weer goed komt?? :'(

Edit: niet alleen recht, maar ook links. Geen reflex, geen diepe pijnperceptie. Prednison en pijnstilling zit erin, hij ligt rustig.
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 25 mei 2016, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
Pauline schreef:Joep heeft sinds vanmorgen weer uitval in zijn rechterachterpoot..., duimen jullie ajb dat het weer goed komt?? :'(
he jakkes :(
:duimen: :duimen: :duimen:
Door hannabelgje
Pauline schreef:Joep heeft sinds vanmorgen weer uitval in zijn rechterachterpoot..., duimen jullie ajb dat het weer goed komt?? :'(
Gatver Pauline Afbeelding
Vanmorgen bijna een hond onder de auto. Het scheelde zo weinig dat ik em niet eens meer kon zien toen ik stil stond. Pfff hartkleppen weer getest.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door - pien -
dinky89 schreef:Niet gewoon vertraging maar gewoon intercity die ze gewoonweg schrappen ::) en op gegeven moment intercity die achter stoptrein kwam te zitten 'die wel op tijd was vertrokken' waardoor je net aansluiting in Zwolle mist. Maar nu eindelijk thuis nadat ik om half 7 vanmorgen was vertrokken voor 3 uurtjes bij een klant in houten :o
O ja, ineens een trein die uitvalt of dat er 1 te laat is en de aansluitende trein gewoon wél op tijd vertrekt waardoor je &^%$# die natuurlijk mist...de wegen van de NS zijn soms ondoorgrondelijk :-X
Gelukkig heeft meneer pien vaak z'n laptop bij zich en altijd puzzels/sudoku's om de tijd te vullen :D
Door Angelique

Edit: niet alleen recht, maar ook links. Geen reflex, geen diepe pijnperceptie. Prednison en pijnstilling zit erin, hij ligt rustig.
:( Mmmm, dit kan wel wat duimen gebruiken ja :-\
Door dinky89

Duimen staan in turbostand voor Joepie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door