Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
BusKay schreef: Verder alles goed Els... nog steeds geen tijd om te lezen.. ja ik weet het... moet je tijd voor maken... :-\ :-\
Hier gaat het goed. Helaas echt veel te weinig tijd voor boekjes lezen, we zitten midden in een verbouwing. Eerst de badkamer en daarna beneden de woonkamervloer. Als dat achter de rug is ga ik weer ervoor zitten, komt goed. Ik heb een heel lijstje, dus de zomer kom ik wel door.
Door eelke
Nou, die had ik echt niet voorgelaten hoor! Ook als je haast hebt kun je nog gewoon je mond opentrekken om iets vriendelijk te vragen!
Door Angelique
eelke schreef:Nou, die had ik echt niet voorgelaten hoor! Ook als je haast hebt kun je nog gewoon je mond opentrekken om iets vriendelijk te vragen!

Dit dus, vriendelijkheid kost niks. Ik had zo weer de hele meuk van die band geknikkerd.

Wat een ermoe....ruim 80 km moeten gaan afleggen voor een oogonderzoekje >:(
Door zurca
Getver Kim, wat een vervelende situatie hebben ze zo gecreerd zeg :-\
Ik mag hopen dat ze je wel aangegeven hebben wat die "puntjes" zijn zodat je iig weet waar je aan moet werken...
Kan me goed voorstellen dat dit de motivatie niet ten goede komt, zeker niet voor werkweken van zo'n 70 uur ( :o )
Door BusKay
Angelique schreef:Dit dus, vriendelijkheid kost niks. Ik had zo weer de hele meuk van die band geknikkerd.

Wat een ermoe....ruim 80 km moeten gaan afleggen voor een oogonderzoekje >:(
En nou moet je een brilleke?? Zo ene racefiets als bij mij op m'n snuit...
Je moet maar zo zien... je was van de straat...
en je moest je ogen op de weg houden!! :biggrin2: :biggrin2:
Door Kaio
Kim_S schreef:Vrijdag maar 8 maanden verlenging gekregen van mijn contract, terwijl mij een vaste aanstelling beloofd was een jaar geleden... "Omdat er nog puntjes op de i gezet moeten worden" (ik zit op 60% van mijn jaartarget, na 5 maanden ::))

Vandaag te horen gekregen dat mijn collega (die tegelijk met mij begonnen is, en op 45% van zijn jaartarget zit) wel een vaste aanstelling krijgt. Ik ben echt blij voor hem, dat is het niet, maar WTF??

Ben nu echt heel erg gemotiveerd om nog 8 maanden elke week 70 uur te werken >:(
:-X :-X :-X
Geen woorden voor. Dat maakt je situatie er ook niet beter op :-X *vloek*.
Volgens mij is vaak goed kunnen slijmen bij de juste personen meer waard dan hard werken, denk ik :-\

Els&Flow schreef:2 kassa's open bij de appie, 2 wachtenden bij beide kassa's, ik als eerstvolgende. Komt er een kaat keutel aan met een overvolle kar plus een los mandje die naar eigen zeggen gierende haast had. Ze schoof mijn artikelen opzij en zette haar spullen doodleuk op de band. Tegen de tijd dat ik mijn kin had opgetakeld en weer in staat was iets te zeggen had zij der halve kar al uitgeladen. Maar goed, gierende haast hebben we allemaal weleens dus ga gerust voor. ::) Ik heb de tijd, anders doe ik geen boodschappen. Er volgde (uiteraard) geen dank je wel, er kon met moeite na mijn "geen dank hoor, graag gedaan" wel een knikje af. ::)
Maar eenmaal buiten stond ze nog ruim een kwartier te beppen met iemand, wat nou gierende haast?? Zielig als je zo voor moet dringen en je eigen zin moet doordrukken bij de kassa..
:o :o :o
Oww dat moest mij eens gebeuren. Geen idee wat ik zou doen, maar denk niet dat het supervriendelijk zal zijn.
Door Angelique
BusKay schreef:En nou moet je een brilleke?? Zo ene racefiets als bij mij op m'n snuit...
Je moet maar zo zien... je was van de straat...
en je moest je ogen op de weg houden!! :biggrin2: :biggrin2:

goed lezen Busje...moet gaan...dwz...dat het nog moet gebeuren :P
Door Kaela
Speciaal naar Sneek rijden voor de pillen van Pluk en dan de rest van alle benodigdheden die aangevuld mogen worden ook maar vast aanvullen. Drie keer raden waar ik niet mee thuis kwam...
Door koekje
Ja, vervelend is dat hè? Ik heb dat ook geregeld gehad; naar de Action gaan voor keukenrollen, halve Action leeggekocht, maar geen keukenrollen.
Ik koop m'n keukenrollen voortaan elders.
Door MillyMol
Zoooo, nog weer 4 weken gipscorvee gekregen. >:( Dan is het eind juni en zit het er 12 weken om. Ik weet het: er zijn ergere dingen, maar: gadverdamme!!
Door Kim_S
MillyMol schreef:Zoooo, nog weer 4 weken gipscorvee gekregen. >:( Dan is het eind juni en zit het er 12 weken om. Ik weet het: er zijn ergere dingen, maar: gadverdamme!!
Ik zou op dit moment best graag met je ruilen... :-[
Door MillyMol
Kim_S schreef:Ik zou op dit moment best graag met je ruilen... :-[
Wat ik zeg: het kan altijd erger. Waarom zou je willen ruilen?
Door Kim_S
MillyMol schreef:Wat ik zeg: het kan altijd erger. Waarom zou je willen ruilen?
12 weken verplichte rust, als in niet kúnnen werken, lijkt me werkelijk heerlijk.

Ik moet gewoon doorbuffelen om te zorgen dat de rekeningen betaald kunnen worden. En ook al vind ik mijn werk echt leuk, na 1,5 jaar 70 uur per week werken, en dan nog te horen krijgen dat het niet goed genoeg is, ben ik er best een beetje klaar mee...
Door eelke
Angelique schreef:goed lezen Busje...moet gaan...dwz...dat het nog moet gebeuren :P

Na de vorige opmerkingen van Busje vermoedde ik al, maar nu weet ik het zeker! Kan ook zo door voor een WMO-beschikking :biggrin2: :biggrin2:
Kim_S schreef: 12 weken verplichte rust, als in niet kúnnen werken, lijkt me werkelijk heerlijk.

Ik moet gewoon doorbuffelen om te zorgen dat de rekeningen betaald kunnen worden. En ook al vind ik mijn werk echt leuk, na 1,5 jaar 70 uur per week werken, en dan nog te horen krijgen dat het niet goed genoeg is, ben ik er best een beetje klaar mee...
Is ook echt een rotsituatie voor je hoor Kim. Maar om m dan lullig om te draaien, als jij nu 12 weken verplicht thuis moet zitten wegens ziekte krijg je misschien nog niet eens een verlenging... :-\

Beter maar gewoon niet vergelijken denk ik. Is niet te doen. Tis gewoon allemaal köt met peren hier.
Door Hylos
Kaela schreef:Speciaal naar Sneek rijden voor de pillen van Pluk en dan de rest van alle benodigdheden die aangevuld mogen worden ook maar vast aanvullen. Drie keer raden waar ik niet mee thuis kwam...
::) Oepsie. Dat wordt nog een ritje dus.

Dankzij mezelf mag ik woensdag en vrijdag om 5:30 beginnen en voortaan sowieso 1 keer per week. Dat betekent dat de wekker morgen om 4:15 gaat. Nou ja, normaal 4:45.. dat ene halfuurtje maakt vast niet uit.... toch. ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door