Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door doranto
Fenixjuh schreef:Oh dinky, wat rot!! Ik wil hier ook even klagen over de ramenwasser van de bovenbuurvrouw. Al enige discussies mee gehad, uiteindelijk (na elke keer de hond los in de tuin te laten ) tot de overeenstemming gekomen dat hij aanbelt als hij in de tuin moet zijn.
Vanmorgen uitgebreid gedouchd, badkamer grote beurt gegeven, afgedroogd en mijn handdoek op de grond gelegd, loop ik naakt naar de slaapkamer, staat die vent weer in de tuin. . Snel weggedoken, vriendje lastiggevallen op zijn werk, had gisteren echt de schuif erop gedaan. . Aangekleed en verhaal gaan halen, vent loopt gauw weg natuurlijk. .
Hij zei dat hij had aangebeld (best knap, want de badkamer ligt tegenover de voordeur en zelfs de hond heeft het niet gehoord) en er zat gewoon een schuif op, dus heeft hij die er maar afgehaald.
Ik was zo boos dat ik meteen een nieuw slot tegen de ramenwasser heb gekocht. .
Hoe bedoel je brutaal... :-X
Door Kim_S
Vrijdag maar 8 maanden verlenging gekregen van mijn contract, terwijl mij een vaste aanstelling beloofd was een jaar geleden... "Omdat er nog puntjes op de i gezet moeten worden" (ik zit op 60% van mijn jaartarget, na 5 maanden ::))

Vandaag te horen gekregen dat mijn collega (die tegelijk met mij begonnen is, en op 45% van zijn jaartarget zit) wel een vaste aanstelling krijgt. Ik ben echt blij voor hem, dat is het niet, maar WTF??

Ben nu echt heel erg gemotiveerd om nog 8 maanden elke week 70 uur te werken >:(
Door dinky89
pike schreef:Nou zeg. Ik had de slang erop gezet!
Ik heb geen slang helaas en hoop vooral dat dit het laatste is wat de vve bedenkt om te doen aan onderhoud. Zorgt namelijk alleen maar voor frustratie :( was ik eindelijk klaar met kunststof kozijnen krijg je nu schilders die zich niet houden aan wat ze zeggen te doen.

Hopelijk werkt het nieuwe slot tegen de glazenwasser wel fenixjuh!

Pfff Kim wat kan ik mij je frustratie goed voorstellen! Mijn vriend heeft iets vergelijkbaars gehad vorig jaar januari toen grote groep werd aangenomen in vaste dienst, waarvan vele minder capabel. Daarna kreeg hij nieuwe Team leider en ook die snapte er helemaal niets van en zijn collega's ook niet :(
Zijn huidige contract loopt straks af en dan is het vaste dienst of eruit.....
Door hannabelgje
De oppas is vandaag vergeten om Zoë op te halen. Het arme ding heeft nu dus 11 uur alleen gezeten vandaag. Ze had ook vanalles van tafel gehaald en kapot gemaakt. En ze is compleet van het padje af. Hoe kun je dat nou vergeten als je dat iedere dag doet? Onbegrijpelijk.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door smulpaap
Doranto schreef:Nee, zijn zus ging hem voor. Hij is de laatste...
:-*
Oh jeetje , en nu geen kids meer in huis ? :)
Toen onze oudste ging hadden we zoiets van hmm de jongste is er nog ......
Maar toen hij ook ging ..... dan wordt het opeens stil hoor
Mijn man had er erg veel moeite mee in het begin (hij pinkte regelmatig een traantje weg )
Door smulpaap
hannabelgje schreef:De oppas is vandaag vergeten om Zoë op te halen. Het arme ding heeft nu dus 11 uur alleen gezeten vandaag. Ze had ook vanalles van tafel gehaald en kapot gemaakt. En ze is compleet van het padje af. Afbeelding Afbeelding Hoe kun je dat nou vergeten als je dat iedere dag doet? Onbegrijpelijk.

Ach jeetje Hanna dat is wel heel sneu !
Door Angelique
Kim_S schreef:Vrijdag maar 8 maanden verlenging gekregen van mijn contract, terwijl mij een vaste aanstelling beloofd was een jaar geleden... "Omdat er nog puntjes op de i gezet moeten worden" (ik zit op 60% van mijn jaartarget, na 5 maanden ::))

Vandaag te horen gekregen dat mijn collega (die tegelijk met mij begonnen is, en op 45% van zijn jaartarget zit) wel een vaste aanstelling krijgt. Ik ben echt blij voor hem, dat is het niet, maar WTF??

Ben nu echt heel erg gemotiveerd om nog 8 maanden elke week 70 uur te werken >:(
Bah :(
Door Angelique
hannabelgje schreef:De oppas is vandaag vergeten om Zoë op te halen. Het arme ding heeft nu dus 11 uur alleen gezeten vandaag. Ze had ook vanalles van tafel gehaald en kapot gemaakt. En ze is compleet van het padje af. Afbeelding Afbeelding Hoe kun je dat nou vergeten als je dat iedere dag doet? Onbegrijpelijk.

Gatverdamme...denk je rustig van huis te kunnen zeg. :( Mensen vergeten hun kinderen in de auto, dit zal wel net zoiets zijn. Zodra dingen automatisch gaan, wordt het link. Hopelijk trekt Zoë vlot weer een beetje bij.
Door Charlie Angel
Kim_S schreef:Vrijdag maar 8 maanden verlenging gekregen van mijn contract, terwijl mij een vaste aanstelling beloofd was een jaar geleden... "Omdat er nog puntjes op de i gezet moeten worden" (ik zit op 60% van mijn jaartarget, na 5 maanden ::))

Bah Kim. Dat is inderdaad niet motiverend. Afbeelding
Door Els&Flow
2 kassa's open bij de appie, 2 wachtenden bij beide kassa's, ik als eerstvolgende. Komt er een kaat keutel aan met een overvolle kar plus een los mandje die naar eigen zeggen gierende haast had. Ze schoof mijn artikelen opzij en zette haar spullen doodleuk op de band. Tegen de tijd dat ik mijn kin had opgetakeld en weer in staat was iets te zeggen had zij der halve kar al uitgeladen. Maar goed, gierende haast hebben we allemaal weleens dus ga gerust voor. ::) Ik heb de tijd, anders doe ik geen boodschappen. Er volgde (uiteraard) geen dank je wel, er kon met moeite na mijn "geen dank hoor, graag gedaan" wel een knikje af. ::)
Maar eenmaal buiten stond ze nog ruim een kwartier te beppen met iemand, wat nou gierende haast?? Zielig als je zo voor moet dringen en je eigen zin moet doordrukken bij de kassa..
Door BusKay
Els&Flow schreef:2 kassa's open bij de appie, 2 wachtenden bij beide kassa's, ik als eerstvolgende. Komt er een kaat keutel aan met een overvolle kar plus een los mandje die naar eigen zeggen gierende haast had. Ze schoof mijn artikelen opzij en zette haar spullen doodleuk op de band. Tegen de tijd dat ik mijn kin had opgetakeld en weer in staat was iets te zeggen had zij der halve kar al uitgeladen. Maar goed, gierende haast hebben we allemaal weleens dus ga gerust voor. ::) Ik heb de tijd, anders doe ik geen boodschappen. Er volgde (uiteraard) geen dank je wel, er kon met moeite na mijn "geen dank hoor, graag gedaan" wel een knikje af. ::)
Maar eenmaal buiten stond ze nog ruim een kwartier te beppen met iemand, wat nou gierende haast?? Zielig als je zo voor moet dringen en je eigen zin moet doordrukken bij de kassa..
Je moet niet klagen want je had toch tijd zat... :biggrin2: :biggrin2:

Ik kan pas klagen omdat iemand vanmorgen (met ik denk 120) mij over het verdrijvingsvlak inhaalde omdat hij het stoplicht dan zou halen waar ik met de reguliere snelheid een secondje later even makkelijk doorheen kwam en 5 kilometer verder stond meneer voor een stoplicht en ging ik hem in de afslag alsnog voorbij...

Verder alles goed Els... nog steeds geen tijd om te lezen.. ja ik weet het... moet je tijd voor maken... :-\ :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door