Moderator: Lizzy
Xerox schreef: Bedankt voor alle complimentjes, we zijn er zelf ook heel blij mee! Zal vanmiddag nog een foto laten zien van Xerox' gezicht voor we begonnen met BARF. Zelfs aan zijn ogen is te zien dat hij nu veel lekkerder in zijn vel zit!Ja fijn he! Zijn toch wel succesverhalen
Wat een goed idee! Ik was sowieso van plan het hele verhaal eens een keer compleet op papier te zetten, voor mezelf en misschien ook voor anderen. In welk topic heeft Lizzy het hierover gehad?
eelke, inderdaad, met de hondjes van 'onze tijd' gaat het gelukkig een stuk beter!
Lizzy schreef: In dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 973317#newGezien! En inderdaad een goed idee. Ik zal een begin maken met schrijven, kijken of ik alles goed op papier krijg!
Xerox schreef: Het boek van Xerox en de atopie kan haast wel dicht, dat verhaal zal ik deze zomer helemaal op papier proberen te krijgen. Hij blijft atopisch, maar alles is goed onder controle en hij kan zijn leven op een fijne manier leiden. In het voorjaar spelen de oren altijd weer iets op, maar dat weet ik van tevoren en dan doen we meteen een sprintje richting DA. Op die manier blijft de narigheid heel beperkt en wandelt hij vrolijk het leven door. Binnenkort zal ik hier nog eens wat foto's plaatsen van de afgelopen maanden.Fijn dat alles goed onder controle is. Kun je vertellen hoe, en wat de DA doet als je naar hem toe sprint?
Jammer genoeg is hij vorige week van de ene op de andere dag begonnen met extreem veel drinken en plassen. Gisteren zijn we meteen naar de kliniek gereden, maar puur afgaand op zijn bloed- en orgaanwaardes is het een jonge god. Ik kijk met een schuin oog naar Cushing en heb de kliniek vandaag dan ook weer gemaild met de vraag hoe nu verder. Want normaal is het niet, dat is me duidelijk.
Extreme schreef: * Plaats het bericht en vergeet te vragen, waarom denk je aan cushing? En zou dat kunnen komen door medicijn gebruik? of gebruik je geen medicatie meer voor hem?Vorig jaar speelde deze vraag, hij had bizarre klachten maar uit de onderzoeken kwam niets. Het lijkt erop dat Xerox een vreemde vorm van afhankelijkheid van Novacam heeft opgebouwd, dit krijgt hij het gehele jaar door in een lage dosering. Vorig voorjaar ging het zo goed dat ik besloot er in de zomer mee te stoppen en toen begon hij extreem veel te drinken (en dus ook te plassen). Alle ziektes zijn toen de revue gepasseerd en zo hebben we het ook over cushing gehad. Uiteindelijk ben ik uit wanhoop weer begonnen met de Novacam en was het probleem ineens opgelost...
Xerox schreef:Vorig jaar speelde deze vraag, hij had bizarre klachten maar uit de onderzoeken kwam niets. Het lijkt erop dat Xerox een vreemde vorm van afhankelijkheid van Novacam heeft opgebouwd, dit krijgt hij het gehele jaar door in een lage dosering. Vorig voorjaar ging het zo goed dat ik besloot er in de zomer mee te stoppen en toen begon hij extreem veel te drinken (en dus ook te plassen). Alle ziektes zijn toen de revue gepasseerd en zo hebben we het ook over cushing gehad. Uiteindelijk ben ik uit wanhoop weer begonnen met de Novacam en was het probleem ineens opgelost...Dat is super dat het gestopt is nadat je weer begonnen bent met zijn medicatie. Het is altijd heel vervelend als je hond last krijgt van de medicijnen die hij eigenlijk weer nodig heeft voor iets anders.
Ja, we hebben al zo veel meegemaakt samen en ik weet ook zeker dat er nooit meer een hond zal zijn zoals Xerox. We voelen elkaar zo goed aan en hij is mijn grootste steun! Mijn ouwe sok