Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ja, maar ik ga er niet uitgebreid over kakelen en foto's van maken en deze ook nog eens posten :P
Door jasmijn
Wakker geworden van een nachtmerrie, en nu kan ik niet meer slapen >:(
Waarom moet ik nou zo vaak nachtmerries hebben :-\ vind hengsten veel leuker :P :biggrin2:

Moest hard op laggen om de eerste post van Angelique over dat konijnen gebeuren, vriendlief vroeg waarom ik lagte heb hem niet laten zien.
Was niet van plan om mijn met moeiten gekookte eten weer te zien en op te ruimen, want hij was zeker over zijn nek gegaan van die foto. ::)

Stelletje viespeuken allemaal :-X
Ook jij koekie want je kan makkelijk een foto van een pusflap opzoeken ( auto correct kent het woord pusflap :o moet niet gekker worden vandaag zeg ::) :biggrin2: )

Gelukkig heb ik ranzige humor :biggrin2: en een maag van staal na het werken op boerderijen en eten met onvolwassen mannelijk studenten die dingen koken die er uit zien als diaree met stukjes en daar de helen tijd grappen over zitten maken tijdens het eten ::)
Door dinky89
ik zit al sinds 6:45 in de trein en na overstap is er stinkmens naast mij komen zitten :-X
Door jasmijn
Allemaal super blije ochtend mensen dus :biggrin2:

Net in de douche bijna flauw gevallen en bijna over mijn nek gegaan, wel helemaal vriendlief het onganse laten schrikken :-\
De dag begint weer goed ::)
Door Angelique
koekje schreef:Ja, maar ik ga er niet uitgebreid over kakelen en foto's van maken en deze ook nog eens posten :P

Ik dacht, ik zal jullie wat te klagen geven ....gelukt :biggrin2:
Door Mowgli
Ook even klagen :-\ Ik was al om 7 uur wakker omdat er in de straat wordt gewerkt en dat kabaal maakt. Toen ik bijna weer was ingeslapen om 08:30 ging de werktelefoon van mijn vriend en had hij een flinke discussie vanwege een probleem. Was ik weer bijna ingeslapen rinkelde die $#^*&^% telefoon alwéér! Uiteindelijk om 09:45 opgestaan, toen de wekker ging. Ik ben hondsmoe, alles doet pijn en ik heb vandaag een late dienst :-X
Door dinky89
Met een beetje geluk ben ik tegen 4 uur eindelijk terug in Groningen nadat om 12 uur uit houten ben vertrokken, lang Leve de ns ::)
Door - pien -
dinky89 schreef:Met een beetje geluk ben ik tegen 4 uur eindelijk terug in Groningen nadat om 12 uur uit houten ben vertrokken, lang Leve de ns ::)
Vertraging?
'Langer reizen voor hetzelfde geld' noemt meneer pien dat altijd ::)
Door dinky89
Niet gewoon vertraging maar gewoon intercity die ze gewoonweg schrappen ::) en op gegeven moment intercity die achter stoptrein kwam te zitten 'die wel op tijd was vertrokken' waardoor je net aansluiting in Zwolle mist. Maar nu eindelijk thuis nadat ik om half 7 vanmorgen was vertrokken voor 3 uurtjes bij een klant in houten :o
Door -Annemarie-
- pien - schreef:Vertraging?
'Langer reizen voor hetzelfde geld' noemt meneer pien dat altijd ::)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Die zal ik onthouden voor als de dochters weer eens klagen. :cool:
Door Truida
Rocky vanochtend verwend met een eitje.
Nog geen uur later begint hij te kokhalzen en deponeert de heleboel in de kamer aan de raam kant.
Wat een troep, het leek wel of hij een heel nest eieren had gegeten.
Het heeft me een halve keukenrol gekost om het te ruimen.
En nu ben ik helemaal op, kan niet meer.
Door hannabelgje
Waarom moet ik nou net vandaag last hebben van pms. Pffff ik wil eigenlijk alleen maar rustig op de bank liggen vandaag, maar heb verjaardagsboodschappen moeten doen en vanavond moet ik gaan staan bbq-en. Pfff niet fijn.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door koekje
Er komt vandaag een pakje. Levertijd tussen 8.30 en 21.30.
En ik moet ook nog even naar de AH voor de middagdut en vanavond socializen bij schoonzus (of meneer gaat naar muziekjes kijken).
Door constance.blokzijl
Pffff ik ben moe.... 2 kotsende honden is niet zo tof... De halve nacht wakker geweest dus... Harry heeft niet eens in de bench gelegen... Ze kotsen wel allebei netjes op de bankkleden, dus de wasmachine draait overuren en alle kleden van de bank zijn inmiddels schoon die erop liggen...en nu heb ik 2 honden die in coma liggen.... Al vanaf 10 uur....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door