Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Jij een pup = ik vriezerstress :crying:

:biggrin2:

Hoe lang nog voordat puppemans komt? Kan ik jouw vriezers nog een keer volgooien? :P
Ik heb hier nog kippendijvlees liggen voor je.
puppemans komt begin juni. En zijn vriezer is net schoon >:( :P

Hoe veel / wat zou je in mijn vriezers kwijt willen? En tot wanneer dan?
Kim_S schreef:Ik heb hier nog kippendijvlees liggen voor je.
puppemans komt begin juni. En zijn vriezer is net schoon >:( :P

Hoe veel / wat zou je in mijn vriezers kwijt willen? En tot wanneer dan?
O, niets hoor, heb niets in de planning. Maar wanneer jij weer een pupperd hebt, kan ik jouw vriezerds niet meer misbruiken. :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:O, niets hoor, heb niets in de planning. Maar wanneer jij weer een pupperd hebt, kan ik jouw vriezerds niet meer misbruiken. :biggrin2:
Ooooo zooooo :biggrin2:
Nou, pupperd eet nog niet zo veel natuurlijk. En het is ook geen Ozzy. Dus als je het lief vraagt (lees ruilt voor bröd) dan moet dat vast nog wel lukken hoor! :)
Kim_S schreef:Ooooo zooooo :biggrin2:
Nou, pupperd eet nog niet zo veel natuurlijk. En het is ook geen Ozzy. Dus als je het lief vraagt (lees ruilt voor bröd) dan moet dat vast nog wel lukken hoor! :)

*gaat onmiddellijk naar Vraag en Aanbod* :biggrin2:

Moeten we ook begin juni een paar brödjes meenemen uit Zweden?
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:*gaat onmiddellijk naar Vraag en Aanbod* :biggrin2:

Moeten we ook begin juni een paar brödjes meenemen uit Zweden?
Graag! Het is al lang en breed op ::)
Kun je ook meteen puppyknuffelen! :cool:
Door hannabelgje
De benedenverdieping gestofzuigd en Zoë is normaal erg onder de indruk en vlucht meestal naar buiten. Nu is ze super braaf op de bank blijven liggen tijdens het stofzuigen. Voortaan eerst maar met haar fietsen voor ik ga stofzuigen. Dan is ze te moe voor vluchtgedrag Uiteraard heb ik haar verteld dat ze erg braaf was en er koekjes ingestopt.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door Pauline
Vanmorgen met alle drie mijn jongens een heerlijke wandeling gemaakt, aansluitend even over de Lentemarkt bij Landgoed Kaamps gelopen en een heerlijke kaasdip gekocht (vijg/rode port). Daarna pap opgehaald en bij de Watermolen van Bels een pannenkoek gegeten. Thuis gekomen Eddie gesmeekt om een ijsje voor me te gaan halen bij Van Der Poel, dat heeft ie gedaan en nu heb ik besloten dat het vanaf morgen weer netjes KHA en zuivelvrij wordt want het is mooi geweest. :D
Door Kaio
Vandaag lekker gewandeld in bos met Fozzy en Maci. Eindelijk mag Fozzy langer lopen na zijn operatie dus dat is genieten :D Ook voor hem.
Daarna met Kaio in bos, hij kan het tempo van Fozzy niet meer aan. Maar pff wat gaat hij de laatste tijd hard achteruit :'( Achterhand geen bespiering meet, harder hijgen. Langzamer lopen, minder ver, tussendoor liggen. Tevens heeft hij een hotspot op zijn staart, ik hoop dat iets van zijn verminderde conditie ook daardoor komt. Is wel de bedoeling dat meneer in september nog mee naar Terschelling kan. Ik hoop het toch zo, maar het gaat wel hard nu :-\
Door Angelique
2 nutteloze uitzichtvernaggelende coniferen plat gegooid.

Afbeelding

En de heg aan de voorkant van de hut gesnoeid. Doe volgende week het stuk(je) om de hoek wel :biggrin2:

Afbeelding

Dus vanavond doe ik niks meer :)
Door koekje
We zouden vandaag een nieuw bed gaan kopen. Ik helemaal blij, want ik sta al 2 jaar met stekende pijn in rug en bekken op. En we zouden er gelijk een maatje groter nemen; van 180x200 naar 200x220.
Ik stap om 9 uur uit bed, niet achterlijk vroeg, met de mededeling of ze er dan ook uit zouden gaan. Ruim een half uur later ligt gewoon bijna iedereen nog te ronken. Alleen Sien en ik zijn wakker >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door