Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ivonne schreef:We zijn nou ook al een maand bezigDat zat ik me voorheen ook al te realiseren. Jeetje zeg, wat heeft dat lang geduurd. Ben je er al uit of je met je terras iets kunt beginnen qua afzetten of ren oid?
Keurig toch? Nog heel even en dan kan de kap er weer af!Zo hee, die is opgeknapt! Wat heerlijk voor hem dat hij straks zonder kap mag
hamada schreef:Onvoorstelbaar hoe snel dit geneest. Echt top!!!Ik durf het bijna niet te zeggen maar nee... mijn wederhelft ziet dat niet zitten en schuift het op domme pech... In mijn eentje dit terras overkappen gaat hem niet worden dus we zullen het moeten gaan meemaken. Waarbij ik van ganser harte hoop dat dit eens en nooit meer was....
Heb je al plannen voor als hij weer naar buiten kan qua bescherming?
Ivonne schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maar nee... mijn wederhelft ziet dat niet zitten en schuift het op domme pech... In mijn eentje dit terras overkappen gaat hem niet worden dus we zullen het moeten gaan meemaken. Waarbij ik van ganser harte hoop dat dit eens en nooit meer was....Jammer. Maar ik hoop dat je man gelijk heeft en dat Teun en je andere katertje dit niet nog een keer zullen meemaken!