Kim_S schreef: *Gaat speen uit de prullenbak vissen*Idee : bij de speelgoedwinkel het allerleukste cadeautje halen en de kleine zelf laten 'betalen' met een speen. Elke keer dat ze er om vraagt betreffend speeltje geven

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: *Gaat speen uit de prullenbak vissen*Idee : bij de speelgoedwinkel het allerleukste cadeautje halen en de kleine zelf laten 'betalen' met een speen. Elke keer dat ze er om vraagt betreffend speeltje geven
Kim_S schreef:Voorlopig slaapt ze nog steeds!
Ze krijgt zeker weten een beloning als ze morgenvroeg wakker wordt
Angelique schreef:Een boterhamIs het landelijke pest Kim dag of zo
Angelique schreef:Fijn dat ze weer wat beweeglijker mag zijn. Als er al een complete melklijstsecretie heeft plaatsgevonden en de randen zijn schoon, dan moet het verder wel klaar zijn denk ik. Immers zijn de melkklieren waar ze gevormd werden niet meer aanwezig. Best pittig allemaal. *knap hondje*Alleen de melkklier waar de tumoren zaten zijn weg gehaald. Aan beide kanten zaten de tumoren vlakbij de tepelhof waardoor de chirurg besloot om ook alleen die melkklier weg te halen. Had er een tumor meer naar de rand gezeten dan had ze de melkklier ernaast ook weggehaald. Vooraf was verteld dat mocht het kwaadaardig zijn er misschien overwogen kon worden om alle melkklieren te verwijderen, wat dan weer twee operaties zou worden omdat ze niet beide kanten in 1 operatie doen.
zurca schreef:Alleen de melkklier waar de tumoren zaten zijn weg gehaald. Aan beide kanten zaten de tumoren vlakbij de tepelhof waardoor de chirurg besloot om ook alleen die melkklier weg te halen. Had er een tumor meer naar de rand gezeten dan had ze de melkklier ernaast ook weggehaald. Vooraf was verteld dat mocht het kwaadaardig zijn er misschien overwogen kon worden om alle melkklieren te verwijderen, wat dan weer twee operaties zou worden omdat ze niet beide kanten in 1 operatie doen.Bij ons dame ook zo gedaan. Ook laten helpen (ze had cystes en onregelmatige loopsheid daardoor) en omdat er dan geen hormonale schommelingen meer zijn is de kans op ellende minimaal.
Edit; Ze heeft weer heerlijk geslapen, boven...op haar eigen kamer in haar eigen mandje, ze was helemaal happy toen ze gisterenavond mee naar boven mocht(Ze heeft niet alleen beneden geslapen hoor, ik heb haar gezelfschap gehouden
)
hannabelgje schreef:Mijn contract getekend. Morgen beginnen, spannend!!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
koekje schreef:Naar de achterbuurtsupermarkt geweest. Propvolle kar voor maar 6 tientjes