Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Uit een brief aan een schoonmoeder:

Lieve schoonmoeder, helaas kan ik, wegens een viswedstrijd,
op Moederdag niet van de partij zijn bij uw traditionele gezellige koffietafel,
maar koop voor u zelf een mooie bos bloemen.
Met hartelijke groeten van uw liefhebbende schoonzoon.

PS: Ik had er een briefje van 50 euro bij willen doen,
maar de envelop was al dichtgeplakt!

Afbeelding
Door hannabelgje
Vanmorgen om 5 uur een hijgende Zoë uit de warme slaapkamer verlost en in de koele woonkamer gelegd. Zelf terug naar bed gegaan en wonder boven wonder heb ik haar niet meer gehoord.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
-Annemarie- schreef:Afgelopen week in Ouddorp geweest, heerlijk! :)
We kwamen aan met dikke jassen, gingen weg in korte broek. Niet dat ik zoveel dunne spullen mee had, dat was niet voorzien. Moest ik toch snel een jurkje kopen daar! :biggrin2:

Veel familie gezien, tripje naar Antwerpen en Roosendaal gemaakt; onderweg gezwaaid naar Koekje en Eelke. :cool:
Fietsen gehuurd :o en strandwandelingen gemaakt, bbq aan en lekker niks gedaan. Kortom: een heerlijke vakantie.
Dat klinkt als hele fijne dagen!
Door -Annemarie-
eelke schreef:Nee maar vanuit antwerpen daarheen kom je wel hierlangs :P
We kwamen er idd langs, en ik heb gezwaaid! ;)
Outlet in Roosendaal vond ik niet bijzonder, maar er wordt nieuw bijgebouwd dus misschien straks wel de moeite waard.

In Ouddorp slaag ik altijd met kleding kopen, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mijn keuze. :biggrin2:
*verhuist ooit nog wel eens terug die kant op, al was het alleen maar voor de zee*

Vandaag met Moyra naar de Da. geweest. Een paar nietjes en een kuurtje ab. Mevrouw is er niet van onder de indruk. Gelukkig! :)
Door Kaio
Vandaag geen poetsdag hier hoor, veel te mooi weer voor!
Doe ik wel morgen als het regent of zo. :D
Wel moet ik nog naar de winkel, als we iets willen eten vanavond :biggrin2:
Dus vandaag nog ff genieten van mooi weetje, wat in de tuin frunniken enzo.
Door eelke
Ik stond om 9 uur al bij de action, lekker rustig nog!
Ik was op expeditie naar een isolatie/koeltas voor in een boodschappen krat. Ik had nl gedacht daar de bakken met vlees in te laten ontdooien, want nu met dat warme weer gaat dat te snel. Maar action/blokker/bristol heeft ze niet, en op de site van karwei/ikea/decathlon stonden ze ook niet. Waar verkopen ze die dingen dan?
Door Kaio
euh die plastic tassen vaak bij de supermarkt bij mooi weer.
En gewone tassen, als ik google intiep bij de blokker ::) Action ::)
Hema, kruidvat, xenos. Maar dat zal vast dus oude aanbiedingen zijn, zullen wel seizoensprodukten zijn, dus mei is nog niet warm genoeg om die te verkopen....
Of er waren er een paar, maar zijn allemaal al geroofd . ;)

Kampingwinkel?
Door eelke
Nee, zo'n ding moet t zijn;
Afbeelding

Te vroeg weet ik niet hoor, de meeste winkels hebben t zomer assortiment al wel in de schappen...

Ik ga nog ff bij de hema kijken inderdaad.
Door Angelique
eelke schreef:Nee, zo'n ding moet t zijn;
Afbeelding

Te vroeg weet ik niet hoor, de meeste winkels hebben t zomer assortiment al wel in de schappen...

Ik ga nog ff bij de hema kijken inderdaad.

Ze staan wel op de website van Blokker. Dan zou je online kunnen bestellen en afhalen bij de Blokker in je buurt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door