Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Nou moet er straks een groot pakket afgeleverd worden en ik zie (route on site) dat deze knaap de hele dag rondrijd met in het begin nog 24 voor mij en wellicht ook nog 24 na mij...

Ik heb vanmorgen maar even een verfrissing koud gezet want ik denk dat deze knaap op dit moment afziet...

Afbeelding
dinky89 schreef:Ja, dat bestaat ook al: https://dutchitchannel.nl/552223/hoe-ki ... woord.html
Las het ook pas vandaag hoor maar moest er aan denken door het bericht van BusKay ;D
Inderdaad kun je je wachtwoord tegenwoordig beter kopen bij die Rus... scheelt ze gewoon een hoop werk...
Laatst gewijzigd door BusKay op za 07 mei 2016, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat fijn voor de bezorger BusKay O0

Herinnert mij weer aan mijn periode als postbezorger. Het was ook heel erg warm en ik liep in een heerlijk dorp waar zoooveel mensen vroegen of ik wat te drinken wilde, dat ik aan het eind van de route klotste :biggrin2:
Door -Annemarie-
Afgelopen week in Ouddorp geweest, heerlijk! :)
We kwamen aan met dikke jassen, gingen weg in korte broek. Niet dat ik zoveel dunne spullen mee had, dat was niet voorzien. Moest ik toch snel een jurkje kopen daar! :biggrin2:

Veel familie gezien, tripje naar Antwerpen en Roosendaal gemaakt; onderweg gezwaaid naar Koekje en Eelke. :cool:
Fietsen gehuurd :o en strandwandelingen gemaakt, bbq aan en lekker niks gedaan. Kortom: een heerlijke vakantie.
Door Angelique
-Annemarie- schreef:Afgelopen week in Ouddorp geweest, heerlijk! :)
We kwamen aan met dikke jassen, gingen weg in korte broek. Niet dat ik zoveel dunne spullen mee had, dat was niet voorzien. Moest ik toch snel een jurkje kopen daar! :biggrin2:

Veel familie gezien, tripje naar Antwerpen en Roosendaal gemaakt; onderweg gezwaaid naar Koekje en Eelke. :cool:
Fietsen gehuurd :o en strandwandelingen gemaakt, bbq aan en lekker niks gedaan. Kortom: een heerlijke vakantie.
Best wel burgeljk hé :biggrin2: Fijn dat het naar jullie zin is geweest :)
Door Kim_S
Wij zijn weer thuis na een paar dagen puppyknuffelen. Kan zowel bij geluksmomentje van de dag als bij het klaagtopic, dus zet ik het maar hier neer :biggrin2:

Nu kijken of ik wat fotootjes geplaatst krijg...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door