[quote="Lizzy"]
Hoe is het nou Anneke, eet hij al weer?
[/quote]
Ja, bedankt, hij eet weer, maar niet meer zijn volledige hoeveelheid die hij per dag moet krijgen ( hij krijgt 700gr duck +60gr rauw vlees/dag = puppy van 5mden & half/13kg). Ik denk dat hij waarschijnlijk minder nodig heeft & gewoon geen honger heeft.. ???
Gisteren heeft hij 300 gr Duck gegeten, 's avonds gaf ik zijn Duck met 60 gr kippenhartjes & een ei ertussen ( daar is ie gek van van een eitje) & meneer wou het niet...

Toen ik de tafel aan't afruimen was kwam hij snuffelen aan de pan waarin het vlees gebakken was, ik heb dan 1 lepel vet van het vlees over zijn eten gedaan & dan heeft meneer de helft ervan opgegeten..... al de duck waarop het vet gelopen was heeft hij opgegeten, de rest niet

In totaal zal hij zo'n 450 gr duck+kippenhartjes binnenhebben, dus ik ga proberen om zijn hoeveelheid te laten zakken ???
Zijn snoepjes eet hij wel op ( hij krijgt een snackje in de namiddag & 's avonds als hij in zijn bench gaat slapen). Daaraan merkte ik vroeger of hij genoeg eten kreeg, dan ging hij zijn snacks "begraven" in plaats van ze op te eten
Maar volgens mij heeft hij een dag niets gegeten omdat hij ziek was, de dag erna waren zijn darmpjes fameus aan't werken & waren zijn sch*ten afschuwelijk

ik vond ook in de tuin paddestoelen waaraan hij gegeten had!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Volgens mij was hij hiervan ziek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb nu alle paddestoelen weggesmeten!!!!