Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sella schreef:Ik doe nog altijd mijn oefeningen en ik loop met de honden meestal verhard en twee keer per week of the road. Ik ga overleggen of ha nog een idee heeft voor een andere fysio.Wat voor oefeningen? En hoe vaak?
MarijeEnBoomer schreef:Wat voor oefeningen? En hoe vaak?Op tenen staan en uitbreiden, op hakken alleen staan uitbreiden, wiebelen op tenen, stretchen van achillespees, op de loopband heuvel op.
sella schreef:Op tenen staan en uitbreiden, op hakken alleen staan uitbreiden, wiebelen op tenen, stretchen van achillespees, op de loopband heuvel op.Ik mis: evenwicht, evenwicht , evenwicht !
zijkanten van voeten "staan" en uitbouwen van tijdsduur met lopen. dit allemaal naast huishouden en traplopen ect
Ik doe de oefeningen 4 keer daags 5*10 keer
MarijeEnBoomer schreef:Ik zou gewoon een andere fysio zoeken want degene die je nu hebt is kennelijk erg slecht!+ 1
Menig doktertje stond versteld van de schade aan mijn enkel en ik hobbelde toch echt wel redelijk snel weer onverhard!
MarijeEnBoomer schreef:Ik mis: evenwicht, evenwicht , evenwicht !2 x enkelbanden gescheurd, 1e x volledig af 2e x deels (gzd) is al lang geleden maar eerst rust moeten nemen tot de zwelling weg was (en ingetaped houden) daarna fysio en 'gewoon' belasten, denk dat ik met een week of 2 weer liep en na een half jaar als van ouds was, het grootste probleem was op trapjes staan, en idd balans.
Balanceren op je slechte enkel en op die wijze oefeningen doen!
MarijeEnBoomer schreef:Ik mis: evenwicht, evenwicht , evenwicht !Oh dom die ben ik vergeten op te schrijven, heb ook een balanskussen en die gebruik ik ook.
Balanceren op je slechte enkel en op die wijze oefeningen doen!
sella schreef:Oh dom die ben ik vergeten op te schrijven, heb ook een balanskussen en die gebruik ik ook.Grappig dat is echt maar 1 van de vele oefeningen die ik kreeg van m'n fysio voor evenwicht!
Anne in Duitsland schreef:Volgens de weersverwachting zou het vanavond en vannacht tot een uur of drie nog hard sneeuwen. Onnodig te zeggen dat het inmiddels al weer een paar uur droog is.Toch heeft dit ook z'n charme. Vorige week toen we in ons huisje in Italië waren regende het 's nachts hard. Zo bijzonder om dan 's morgens weer verse sneeuw op de bergen te zien. Puur genieten.
-Annemarie- schreef:Is het eindelijk mooi weer, blijk ik ineens een zonneallergie te hebben.Had ik vorig jaar ook ineens, ik had wel een andere zonnebrand dan normaal. Wel factor 30.![]()
Niet zitten bakken ofzo, eigenlijk helemaal niet extreem veel in de zon geweest. Regelmatig gesmeerd met een hoge factor. Evengoed rode vlekken en jeuk/pijn.
Maar ik klaag niet over het mooie weer!
-Annemarie- schreef:Is het eindelijk mooi weer, blijk ik ineens een zonneallergie te hebben.![]()
Niet zitten bakken ofzo, eigenlijk helemaal niet extreem veel in de zon geweest. Regelmatig gesmeerd met een hoge factor. Evengoed rode vlekken en jeuk/pijn.
Maar ik klaag niet over het mooie weer!
constance.blokzijl schreef:Zelfde als hierboven. Er zit veel zooi in veel zonnebrands, daarnaast 'verbeteren' , zeg maar veranderen, ze ook continue, dus ook met hetzelfde merk kun je nat gaan.
Had ik vorig jaar ook ineens, ik had wel een andere zonnebrand dan normaal. Wel factor 30.
Ik heb van dat spul gehaald bij de drogist, van vsm, voor zonneallergie. Werkte heel verzachtend! Minder jeuk en pijn