Anne in Duitsland schreef:Ik weer tegen d'r babbelen, ik ga op m'n hurken zitten, komt ze naar me toe, uitgebreid pratend! Het is een pratertje! Oooww!
Pas maar op, onze prater is binnen no time in een sirene veranderd. Als ik jou was zou ik voor de volgende Zweden-reis een setje oordopjes inpakken
Mowgli schreef:Pas maar op, onze prater is binnen no time in een sirene veranderd. Als ik jou was zou ik voor de volgende Zweden-reis een setje oordopjes inpakken
En nog eentje. Ik heb waarschijnlijk een nieuwe baan!!! Afgewezen voor de functie waar ik vorige week voor op gesprek ben geweest, maar ze waren zo enthousiast over mij dat ze me een andere baan daar aan willen bieden. Ik moet eerst even nog het klikgesprek met de andere afdeling overleven en dan willen ze me hebben.
Dadelijk moet ik nog gaan kiezen waar ik wil gaan werken.
hannabelgje schreef:En nog eentje. Ik heb waarschijnlijk een nieuwe baan!!! Afgewezen voor de functie waar ik vorige week voor op gesprek ben geweest, maar ze waren zo enthousiast over mij dat ze me een andere baan daar aan willen bieden. Ik moet eerst even nog het klikgesprek met de andere afdeling overleven en dan willen ze me hebben.
Dadelijk moet ik nog gaan kiezen waar ik wil gaan werken.
Joehoeoeoeoeoe!
Dat zou toch gweldig zijn, keuzestress qua banen! In ieder geval ben je straks vrij zeker onder de pannen, zo te lezen! Fijn!
zurca schreef:Tjeee Hanna, wat zou dat fijn zijn dat je straks nog zou kunnen kiezen ook!!
Zijn het beide vaste banen?
Ik ga voor je duimen!
Beide in eerste instantie tijdelijk via UZB. Maar voor beide banen is in de toekomst vast mogelijk een optie. Eentje fulltime en eentje voor 24 uur met fulltime salaris. Met 24 uur werken voor hetzelfde salaris zie ik in de toekomst nog wel een tweede hond als mogelijkheid. Wat zou dat heerlijk zijn #durftedromen#
hannabelgje schreef:Beide in eerste instantie tijdelijk via UZB. Maar voor beide banen is in de toekomst vast mogelijk een optie. Eentje fulltime en eentje voor 24 uur met fulltime salaris. Met 24 uur werken voor hetzelfde salaris zie ik in de toekomst nog wel een tweede hond als mogelijkheid. Wat zou dat heerlijk zijn #durftedromen#
Nou dat klinkt toch wel heel fijn, 24 uur werken voor een fulltime salaris....
Ga extra hard voor je duimen