+1pike schreef:niet in het openbare buiten mag ik hopen, met een zeer besmettelijke en mogelijk dodelijke ziekte.
Pup met Parvo
Moderator: Lizzy
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Re: Pup met Parvo
Ze hebben een speciaal poep en pies plekje voor Quarantane honden. ;-). Wat na afloop ook compleet ontsmet wordt.pike schreef:niet in het openbare buiten mag ik hopen, met een zeer besmettelijke en mogelijk dodelijke ziekte.
Tommy wordt om die reden ook via de DA verbrand ipv begraven.
Wat verdrietig dat jullie Tommy is overleden... Heel veel sterkte...
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Ach jeetje wat vreselijk! Heel veel sterkte!

-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte.
Onze Duitse herder was trouwens ook de kleinste uit het nest en heeft al haar nestgenootjes overleefd. Ze was 12,5 toen we haar lieten gaan.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Onze Duitse herder was trouwens ook de kleinste uit het nest en heeft al haar nestgenootjes overleefd. Ze was 12,5 toen we haar lieten gaan.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
- Inge en Bono
- 5-sterren

Vreselijk! Heel erg veel sterkte
- Border Bandit
- 5-sterren

He, wat vreselijk naar dat jullie Tommy het toch niet heeft gehaald!
Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.
Klote hoor!
Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.
Klote hoor!
Jeetje triest zeg, zo'n klein pupje.
Veel sterkte met het verlies van Tommy
Veel sterkte met het verlies van Tommy
Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties en ondersteunende info.
Helaas ben ik gisteren tot de ontdekking gekomen dat de fokker mij willens en wetens een besmette pup heeft verkocht. Op de donderdag ervoor was er namelijk al een pup overleden aan Parvo. Wordt lastig aantoonbaar omdat ik de info heb van een ex huurder die boos is op de eigenaar.
De DA heeft de pups snel geent en de verkoop is gestart... Ben benieuwd of het geld op mijn rekening staat vandaag.
Ben er met open ogen ingeluisd.. Zooo boos op mezelf, dat ik me heb laten verblinden door de pup. Maar dat is iets waar ze op gokken.
Nu maar hopen dat die ouwe taart van me niet ziek wordt, elke maagrommmeling wordt met angst gevolgd.
Vingers crossed.
Helaas ben ik gisteren tot de ontdekking gekomen dat de fokker mij willens en wetens een besmette pup heeft verkocht. Op de donderdag ervoor was er namelijk al een pup overleden aan Parvo. Wordt lastig aantoonbaar omdat ik de info heb van een ex huurder die boos is op de eigenaar.
De DA heeft de pups snel geent en de verkoop is gestart... Ben benieuwd of het geld op mijn rekening staat vandaag.
Ben er met open ogen ingeluisd.. Zooo boos op mezelf, dat ik me heb laten verblinden door de pup. Maar dat is iets waar ze op gokken.
Nu maar hopen dat die ouwe taart van me niet ziek wordt, elke maagrommmeling wordt met angst gevolgd.
Vingers crossed.
Ach wat triest!!! En wat verschrikkelijk dat men zo is omgegaan met de pupjes!! En toekomstige eigenaren! Weet je ook waar de andere pupjes zijn?
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat grof! Heb je gegevens van de kopers van de nestgenootjes of kan je eer aan geraken? Zo ja, zou ik hen zo snel mogelijk waarschuwen zodat ze hun pups heel goed in de gaten kunnen houden. Als je pupje parvo bij de fokker heeft opgelopen is het natuurlijk niet vreemd dat hij niet het enige slachtoffer is.MarSpit schreef:Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties en ondersteunende info.
Vingers crossed.
Edit: als het vaccin voor parvo net zo sluitend is als dat van kattenziekte bij katten is de kans heel klein dat je meisje gevaar loopt.