Lotje is echt he-le-maal de weg kwijt. Ze heeft bij de da een hechting deskundig verwijderd

Moderators: koekje, pearlsofpassion
pearlsofpassion schreef:Oei, dat is minder. Dame is het er blijkbaar niet mee eens...Ik zal eens kijken of ik aan een mini rompertje kan komen. Want die kap vindt ze echt helemaal niks.
Ik duim dat ze zich morgen al wat beter voelt. Een romper is soms minder lastig voor ze dan een kap. Of zo'n mooncollar is soms ook leuker.
Maar ze zal waarschijnlijk wel wat zielig zijn nu tot ze geen kwaad meer kan doen en kap of jas af mogen.
Sterkte voor het meisje.
Hope schreef:Jimmy gaat prima. Heeft gedronken en ook wat gemalen barf gegeten. Hij is alert en vrolijk.Het is niet normaal maar helaas wel vaker voorkomend, schijnt met de ketamine te maken te hebben waar katten soms slecht op reageren. Hou dr in het oog en op een beetje rustige plek waar ze niet al teveel prikkels krijgt. Het moet even "slijten" mijn pleegkat reageert ook zo op narcose, duurt een paar uur voor hij er weer bij is zeg maar.
Lotje is een ander verhaal. Ze oogt op zich niet ziek. Ze loopt normaal en zonder zwalken maar ze wil niet de mand uit. Ze heeft maar een theelepeltje eten op. Ik heb haar nog wat vleesvocht gegeven, daarvan at ze een dessertlepel.
Nog tips? Of is dit gewoon normaal?
hannabelgje schreef:Een dagje vanwege operatie is niet erg. Ze heeft toch infuus gehad toch?Ja, klopt. En ze heeft net weer een beetje bouillon op, ik heb gewoon wat lamsribben laten trekken en dat vocht lust ze wel. Blij dat ze in elk geval vocht binnen krijgt.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk